Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-05-2006, 23:30   #1
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,976
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
lei_seg Tomme barnesenger

Jeg legger inn et dikt søsteren min har skrevet etter at hun mistet tvilling jentene sine....

Jeg vet at hun ville blitt veldig glad for tilbake meldinger, enten i gjesteboken på hjemmesiden hennes www.remembers.vze.com eller på mail/msn [email protected]

Tomme barnesenger

Engelen satte seg ned ved min seng og hvisket god natt i mitt øre. Hun strøk meg over kinn, og sa de små ord jeg ville høre. Hun slukket en lampe, og tuslet av sted, inn i et annet rom. Der kunne jeg høre at hun sang en sang, for de ufødtes barnerom.

Jeg hørte sangen svakt i det fjerne, men hennes stemme traff min sjel. Hun sang om de vakre, lyse blå øyne vi aldri ville møte mer. Hun sang om det land langt i det fjerne, om urettferdighetens såre ord. Hun sang om de evige blomsterenger der de ufødte barna bor.

Stille sang hun vers nummer to, om livet etter det såre. Om hvordan vi måtte løfte oss opp, klatre på den flytende båre. Jeg ville ikke tro det hun sang, at smerte stille ville svinne, men engelen sang om at tårene tørket, og at gledene til slutt ville vinne.

Jeg gråt meg i søvn og pustet tungt, for mitt hjerte var revet av sted. Mine barn var tatt så alt for tidlig, det ville jeg ikke leve med. Men engelen satte seg ned ved min side, og hvisket de siste, stille ord: Du vil se dem igjen, om ikke så lenge, du vil alltid være deres mor.

- Carina, 2006 (dikt til tvillingene)

Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-05-2006, 23:39   #2
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,906
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tomme barnesenger

Det må være det vakreste diktet jeg noen gang har lest.....
Jeg er helt målløs. Det var så utrolig nydelig, tårene renner her.
Vakkert og så sårt.
Livet er urettferdig.
Min dypeste medfølelse.
Gammel 08-05-2006, 00:30   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,920
Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.

Nydelig dikt, tårene renner her
Gammel 08-05-2006, 00:45   #4
VIP-Medlem

Trollmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,233
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå gråter jeg .
Så utrolig vakkert det var !! Ble helt satt ut her nå jeg .
Masse varme klemmer fra meg til deg og din søster .

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2006, 07:56   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Tårene triller her og Det var veldig fint skrevet, og din søster og hele hennes familie har min dypeste medfølelse.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2006, 08:22   #6
Supermedlem

maritmix sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,412
maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.

til dere begge....
Gammel 08-05-2006, 08:41   #7
Seniormedlem

Jannis sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,944
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.

Så nydelig det var...

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2006, 08:46   #8
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 732
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

Så nydelig dikt
Gammel 08-05-2006, 08:49   #9
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: arendal
Meldinger: 773
navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.

Det er det vakreste diktet jeg har lest.

Tårene renner ......

Min dypeste medfølelse.
navano er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2006, 09:01   #10
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,097
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:56.