Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-08-2009, 21:00   #1
Supermedlem

Snuppa83 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 688
MP Rating: 0% (0)
Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.
Slutte å amme - hvordan ?

Er sikkert teit å spørre, men nå vurderer jeg sterkt å slutte med amminga. Det er mer vondt og pes enn kos, problemet er at jeg ikke får mini til å drikke noe slags melk fra hverken kopp eller flaske selv om jeg tilbyr flere ganger om dagen.

Og om jeg først klarer å få han til å ta flaske eller kopp, hvordan avvenner man med puppen ? Kutter ett og ett "måltid", eller hva ?
Gammel 01-08-2009, 21:44   #2
Medlem

LeaMarika sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Sted: Sørlandet
Meldinger: 55
MP Rating: 0% (0)
LeaMarika er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Slutte å amme - hvordan ?

Vet hvordan det er å slite med ammingen.Håper du får gullet til å drikke av flake eller kopp.Har du prøvd nuk suttene til flasken?Flere barn deriblandt premature som bare vil bruke de.Du pumpe kun ut overskuddet.Så mye som må ut for at du ikke skal være sprengt.Etter noen dager vil produksjonen sansynligvis rase ned.Til slutt blir du ikke sprengt og kan bare la brystene være i fredTil slutt er det full tørke
Hvis du vil gjøre det fort kan du få tabletter hos legen.

Lea fra sm
LeaMarika er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:39.