Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-01-2008, 23:52   #1
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,373
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Merker dere alt?

Jentene begynner i barnehage på mandag, og jeg er usikker på om jeg skal merke alt tøyet eller bare yttertøyet.

Hva gjør dere?

Har merket at mange synes det er unødvendig å merke vanlige klær, for de har jo klærne på seg.
Men det kan vel fort forsvinne ved skift o.l?
Gammel 06-01-2008, 00:03   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Merker dere alt?

Jeg merker alt, både vanlige klær og yttertøy o.l. Da er du i alle fall sikker på at det kommer til rette
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2008, 00:15   #3
mjU
Supermedlem

mjU sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,196
mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.

Jeg merker alt.
Gammel 06-01-2008, 00:37   #4
Supermedlem

Haci sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordaførr
Meldinger: 847
Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.

Jeg merker alt. Det skiftes, taes av selv og faller ut av kurv osv osv.. Og unger flytter på hverandres ting.
En regel er vel; Merk alt du ikke vil miste! Kan hende du mister det likevel, men stort sett alt dukker opp igjen dersom det er merket.
Gammel 06-01-2008, 00:52   #5
Seniormedlem

Muffe sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: På Vinterbro :)
Meldinger: 2,120
Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.Muffe har en strålende fremtid.

Umerket tøy er ikke barnehagens ansvar, så ja, jeg merker selvfølgelig alt.

Hustråden er oppdatert med bilder! (25.April! )
Muffe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2008, 00:55   #6
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,954
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg merker alt
Gammel 06-01-2008, 08:40   #7
Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 324
Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.Simone har mye å være stolt av.

Eg merkar alt bortsett frå sokkar. Gjekk lei etter fem par . Er ikkje så nøye om det forsvinn ein sokk eller to.
Malin sine klær havnar stadig i nokon andre si hylle og eg finn ofta umerka klær i Malin si hylle som ikkje er våre. Så eg vil absolutt anbefale å merke det meste!
Gammel 06-01-2008, 08:59   #8
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,376
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg merker alt, men etter skippertaksmetoden.

Mars 2004, August 2006
--------------------------------------------------------------

Ti positive ting for hver negativ!
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2008, 09:05   #9
Lee
Medlem

Lee sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 251
MP Rating: 100% (1)
Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.

Her merkes alt utenom sokker, strømpebukser og bodyer. Om det forsvinner noen sokker innimellom er det ikke noe stort tap.
Gammel 06-01-2008, 13:00   #10
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,373
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk. Da merker jeg nok alt.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:26.