Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-03-2009, 10:40   #1
Supermedlem

embla_ sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 774
MP Rating: 0% (0)
embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.
carena trille

Var på barnas hus i går og så på en Carena trille, den så veldig grei ut syns jeg og til en grei pris. Vi skal ha en trille, men gidder ikke legge altfor mye penger i den. Er det noen som har noe erfaring med denne trilla?

28. april kom vår lille gutt!!
embla_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 10:49   #2
Gus
Seniormedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: hovedstaden
Meldinger: 2,918
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: carena trille

har hatt den og den forsvant fort ut av døra
Gammel 29-03-2009, 11:08   #3
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 923
Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.

Jeg har hatt en Carena trille som jeg var veldig fornøyd med. Billig, enkel og grei

Storesøster 04
Lillebror 08
Klemmen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 12:13   #4
2ne
Supermedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,299
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

Kommerann på hvilken carena trille du mener? Regner med at det er easy, helt grei den, men har prøvd bedre. Du får vel hva du betaler for. Den har noen ting jeg likte godt: veldig enkel å slå sammen, god koppholder, stor handlekurv. Skulle jeg hatt en billig trille igjen hadde jeg nok kjøpt denne. Bare husk å smør den ofte, ellers knirker den veldig!
Gammel 29-03-2009, 12:53   #5
Supermedlem

Brudulja sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 823
Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.

Møkka trille, har nesten ikke orket å bruke den. Den skrår ut til siden, er jo helt håpløs å gå med.
Gammel 29-03-2009, 14:36   #6
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 5,366
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

Carena er grusom! ikke la deg lure..

2003 og 2008
Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 20:09   #7
Seniormedlem

Tobbes mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Oppegård
Meldinger: 2,576
Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Strikkis Vis post
Carena er grusom! ikke la deg lure..
Signerer denne jeg
Tobbes mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 20:57   #8
Supermedlem

embla_ sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 774
embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.

uff da, den er så ille ja... nei, da får jeg holde meg unna den da.... men hva skal jeg kjøpe da da????? Vil ikke bruke veeeldig mye penger på det...

28. april kom vår lille gutt!!
embla_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 21:44   #9
2ne
Supermedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,299
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

"mandagsvogner" finnes det av alle slag, og det vil alltid være ganske delt hva folk her på nm mener om de forskjellige vognene.
Som sagt over så hadde jeg denne som syden trille i fjor sommer, brukte den hver dag, hele dagen i 14 dager, og den fungerte supert. Har hatt 15vogner og må jo si at jeg har prøvd bedre trille, liker peg perego pliko godt (men den er i en helt annen prisklasse). Det går jo ann å titte på finn da og se om du finner en pent brukt trille til en ok pris. Triller jeg ville sett på da er, maclaren og peg perego pliko, kjempe gode triller men mye dyrere enn carena.
Det beste rådet jeg kan gi er å dra i en baby butikk og prøve de ulike trillene med barnet oppi, da finner du den DU liker best. Smaken er delt vet du!
Jeg ble også rådet til å styre unna carena, men likte den allikevel
Gammel 02-05-2009, 16:14   #10
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 5
ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.ellakatinka er som en lysfontene.

Helt tilfeldig at det ble carena på oss...skulle ha en trille til syden..men ikke den minste..er skikkelig kalesje syns jeg og gode seler...godt sittestilling...lett å legge sammen,stor kurv under.har kjøpt min i dag,vi hopper på sydentur med lillegull på 9 mnd i løpet av uka=) den virker super.Og til KUN 449.- ( på salg) er jeg storfornøyd.
ellakatinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:16.