Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2009, 18:46   #1
Medlem

Q-tip sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 384
MP Rating: 0% (0)
Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.
Kalesje til Stokke Xplory

Er det forskjellige kalesjer til bagvognen og sportsvognen? Jeg har nemlig kjøpt et tekstilsett på finn.no, men ikke tale om jeg fikk det til å passe nå når jeg har bagen på! Det virket som om det gikk bedre når jeg brukte taket på sportsvogndelen - men kan det virkelig stemme da? Det taket som passer på bagvognen passer jo også til sportsvogndelen.....
Det nye trekket er liksom for lite - og så passer heller ikke glidelåsen.
Gammel 12-11-2009, 21:52   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,511
MP Rating: 100% (33)
Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kalesje til Stokke Xplory

En bruker den samme kalesjen både på bagdelen og på sportsvognen.
Men jeg vet at de gamle kalesjene ikke passer på de nye bagene

Lellell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 10:33   #3
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,950
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Jo de skal passe, jeg har en gammel vogn (iallfall 2005, kanskje eldre), og bag fra 2008. Det fulgte ikke med kalesje til bagen, så jeg har brukt den fra sportsvogndelen.
Gammel 15-11-2009, 21:50   #4
L&K
Seniormedlem

L&K sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,435
MP Rating: 100% (1)
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.

De skal passe om hverandre

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 00:31   #5
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 4,961
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av L&K Vis post
De skal passe om hverandre

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:26.