Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-05-2009, 17:06   #1
Medlem

Leneli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 196
MP Rating: 0% (0)
Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.Leneli er fantastisk mot andre.
Kids&Care?

Dere som har bestilt noe herfra, hvor lang tid tok det før dere fikk det i posten fra dagen dere bestilte??

Jeg bestilte vogn der på mandag, og pengene ble raskt trekt, håper virkelig den kommer kjapt altså!! Har solgt min vogn og fra i morgen er jeg vognløs
Gammel 02-05-2009, 17:13   #2
Supermedlem

evigoptimist84 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sandnes
Meldinger: 949
evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.evigoptimist84 har en strålende fremtid.
Sv: Kids&Care?

Vi har bestilt andre varer derfra (bilstol+bæremeis). Bestilte vel for ca 8 dager siden, har ikke fått noe enda.
Gammel 02-05-2009, 17:51   #3
Supermedlem

Ellaell sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 769
Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.Ellaell har en strålende fremtid.

Tror det tok to uker fra jeg bestilte, til jeg fikk hentelappen (bilstol).
Gammel 02-05-2009, 18:41   #4
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 236
maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.maggivalle er et navn alle kjenner.

det tok akkurat 9 dager fra jeg bestilte til vogna kom på døra med posten
det står på sida deres at det kan ta litt tid, opptil 10 dager siden det er en ny butikk.
jeg er fornøyd!
maggivalle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:23.