Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-10-2009, 09:50   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2009
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
Maritus er en ukjent størrelse akkurat nå.
rødme Noen som vil bytte sin GO mot min MB???

Er det noen som har go men drømmer om mb? Jeg har en 3 mnd gammel mb men drømmer om go. Vi kunne kansje byttet?
Maritus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 12:37   #2
Medlem

Stine79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 203
Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.
Sv: Noen som vil bytte sin GO mot min MB???

Hei hei.

Regner med det er deg jeg sendte meldinger med tidligere i dag.

Du er her inne du også. Jeg som selger GOen

Kan ikke noen her kjøpe hennes MB, sånn at hun kan kjøpe min GO. Når man først får lyst på en annen vogn ville man jo helst hatt den i går.

Mathilde juni 03, Sofie mai 05 og Johanna mai 09.
Stine79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 13:45   #3
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2009
Meldinger: 20
Maritus er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Stine79 Vis post
Hei hei.

Regner med det er deg jeg sendte meldinger med tidligere i dag.

Du er her inne du også. Jeg som selger GOen

Kan ikke noen her kjøpe hennes MB, sånn at hun kan kjøpe min GO. Når man først får lyst på en annen vogn ville man jo helst hatt den i går.

Hehe. Ja d er meg ja Men nå har jeg noen som kansje vil kjøpe Mb en min i kveld Men nå ble jeg plutselig litt usikker igjen.. Jeg klarer jo aldri å bestemme meg! Men jeg tror jeg må prøve Go altså Skal gi deg en lyd
Maritus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 14:05   #4
Medlem

Stine79 sin avatar

Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.Stine79 er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Maritus Vis post
Hehe. Ja d er meg ja Men nå har jeg noen som kansje vil kjøpe Mb en min i kveld Men nå ble jeg plutselig litt usikker igjen.. Jeg klarer jo aldri å bestemme meg! Men jeg tror jeg må prøve Go altså Skal gi deg en lyd

He he, er ikke lett, nei. Men tipper du ikke får fred før du har prøvd GO. Den er veldig god asså, redd jeg gjør noe dumt jeg også, men må bare.

Stine79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 12:49   #5
2ne
Seniormedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,787
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

Hva skal du ha deg da stine?

2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 13:19   #6
Medlem

Stine79 sin avatar

Jeg skal ha meg City Cross, fått det for meg at jeg må prøve den.

Hvis noen har en av nyere modell som de skal selge, så rop ut. Eller hvis noen vil ha en GO litt billigere.

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:57.