Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

venner kommer venner går..

Postet 16-01-2008 kl 21:56 av Upsidaysi
Etter at jeg fikk barn, har det skjedd vanvittig mye på vennefronten, ikke så mye positivt dessverre

Men samtidlig...merker jeg at de få som står der, er utrolig gode.

Jeg og har ofte snakket om å bare flytte langt vekk, og få et nytt miljø...men så har vi jo en utrolig god familie på hans side som vi ikke kunne vært foruten da

Jeg er jo ikke gamle jenta..og er vel en smule voksen for alderen mange av mine (eks) venner er fortsatt...
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Upsidaysi is online now
Gammel

Liten oppdatering

Postet 16-01-2008 kl 21:40 av Isa
Måtte sende en mld litt senere:

I: Skal vi fortsatt gå tur i morra hvis det like bra vær som i dag?

(Kan jo da legge til at i dag tidlig var det iskaldt regn, som i toltiden gikk over til sludd også snø. Noen timer senere var det hvitt på bakken, blåste til alle kanter og rett og slett iskaldt! Og det er tross alt snakk om en tur som tar minst 1 time!)

M: Vi kan jo det, eller så kan vi ta oss en tur opp til deg og are sitte og snakke =)

...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Isa is offline
Gammel

Stolt av syke jenta mi

Postet 16-01-2008 kl 21:05 av Jalapeno
Ja ja nå sitter jeg her og venter på og vekke hun ene snuppa. Hun skal på sykehuset for ny antibiotika behandling. Uff stress dette her hun må inn 3 ganger i døgnet. I dag gikk veneflonen tett og etter og ha prøvd og stikke henne utallige ganger i 1 time fikk hun hun til slutt i foten. Håper denne veneflonen holder helt til søndag, men erfaringsmessig så vet jeg jo at det ikke komme til å gå.
Er jo lov å håpe da.

Må jo legge til at jeg er ufattelig STOLT av henne. Gråt bare når...
Jalapenos avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Jalapeno is offline
Gammel

Yeeah

Postet 16-01-2008 kl 18:27 av Isa
Oppdatert 17-01-2008 kl 12:46 av Isa
Tålmodighet og is i magen er ikke min sterke side.

Heldgivis er ikke gutten såå treig da.

Fikk mld nå

*melding borte*


Har nesten lyst til å si nei. Sånn er jeg når jeg blir sur Da blir jeg ganske vanskelig ja. Men får vel bare droppe det nå.
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Isa is offline
Gammel

Jeg blir gaaal

Postet 16-01-2008 kl 13:22 av Isa
Oppdatert 16-01-2008 kl 13:35 av Isa
Snakka med M i går, og avtalte at vi skulle møtes i dag.

Skulle sende melding når jeg var hjemme fra skolen (rundt 1) og han skulle sende mld på morningen som han pleier.

Så sendte jeg mld i natt, for jeg fikk ikke sove
Regna ikke med svar, men tenkte at da husker han i alle fall å sende mld på morningen.

Fikk ikke noe mld. Så jeg sendte mld på skolen sånn i 11 tida. Ikke noe svar nei.

Så sendte jeg mld i tolv tiden om at...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Isa is offline
Gammel

Digg!

Postet 16-01-2008 kl 11:53 av Kattrine
I går var jeg hos naprapat og fikk løsna opp ryggen min! Det var så innmari digg det!! Han knadde og tøyde, og nå er jeg 100 ganger bedre. Søndag hadde jeg nok en begynnende prolaps på gang, men den skvatt nok inn igjen, for jeg var ikke like ille i går. Men musklene rundt var jo helt dønn stive da, så det var sinnsykt deilig å få mjuka de opp.

Jeg holdt på å måtte avlyse timen da, for sambo som skulle være hjemme med Tormod ble dårlig og spøy rett før jeg skulle dra. ...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Kattrine is offline
Gammel

Tidlig en onsdags morgen..

Postet 16-01-2008 kl 07:57 av sofus
Denne onsdagen starten tidlig. Har sovet dårlig i natt. Ligget og hørt på regnet som har slått mot ruta og gjort sitt beste for å smelte den siste tafatte snøen som ligger igjen.
F kom tuslende og la seg i beinenden min rundt klokken tre, og jeg tuslet etterhvert ut på sofaen. Halv fem kom F etter, og da våknet lillegutt også.
Så klokken halv seks var vi ferdig badet og påkledd og satt og ventet på tegnefilm på tv.

Ja, ja, jeg har jo sagt at jeg skal begynne å stå opp tidligere,
...
sofuss avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 sofus is offline
Gammel

Møte M i morra

Postet 16-01-2008 kl 00:50 av Isa
Gleeeeder meg

Skulle egentlig møte han i dag, men så måtte jeg i barnehagen.
Så vi ble enige om torsdag.
Men så snakka vi sammen i dag, og da tenkte vi å møtes klokka 4 på torsdag. Også skulle han ikke noe i morra, og jeg slutta tidlig på skolen, så da bestemte vi oss for å ta det i morra i stedet

Blir ikke så sent da.. eller, ikke så mørkt. Tenkte vi skulle gå bort på festningen Kanskje jeg får sneket meg til å ta noen bilder av han...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Isa is offline
Gammel

Sluttvirdering i barnehagen

Postet 16-01-2008 kl 00:48 av Isa
Hadde praksis i barnehage rett før jul. 3+3 uker.
Trives kjempe godt.

Så i dag var jeg på sluttvirdering og fikk "dommen". Gikk veeeldig bra

Så og si bare skryt.
Såklart en del ting som kan bli bedre, men det var forsåvidt ikke dårlig sånn som det var nå, og øvingslæreren min mente det var ting jeg hadde blitt bedre på under praksisen, og som jeg selv ville bli bedre på, så hun trodde ikke det ville bli noe problem i det hele tatt. ...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline
Gammel

JEG er staest!!!

Postet 16-01-2008 kl 00:45 av Isa
Passet kusinene mine på 4 og 6 år i helga. Ganske stae begge to, som virkelig kan å snurre foreldrene rundt fingrene.

På søndagsformidagen bestemte vi oss for å gå ut og prøve skiene, før den halve centimeteren med hard snø også regnet bort..

Minsta gikk rundt i prinsessekjole, så jeg la frem klær til henne, og fikk fort høre at hun klarte ikke å ta på strømpebuksa. ALDRI!
"Jooda", sa jeg. "Det klarer du." Åneida. Det var ikke mulig det....
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Isa is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:47.





Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com