Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Han lo, han lo!!

Postet 03-01-2008 kl 16:12 av Kattrine
Oppdatert 03-01-2008 kl 16:25 av Kattrine
Tormod lo årntlig for første gang i dag!! Jeg løfta han opp i været og ned igjen på fanget mitt, og han lo og lo. Kilte nok i magen. Håper det ikke blir lenge til neste gang, og at sambo kan få det med seg og. Klarte å filme det litt med mobilkamera da, så han får se det der ihvertfall.
Kattrines avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 5 Kattrine is offline
Gammel

klar tale

Postet 03-01-2008 kl 15:55 av wims
det er vel et tegn da, på at det er på tide å kaste jula ut av huset, når julepynten sklir av treet for egen maskin.
wimss avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 wims is offline
Gammel

julen er ute av huset

Postet 03-01-2008 kl 11:56 av Upsidaysi
Ja...da var det enkelt og rent her i stua igjen gitt...merkelig det...forandrer hele stua for julen

I dag gikk det opp for meg at permisjonen min er over om 15 dager litt småpanikk siden jeg ikke har jobb....og aaaaner ikke hvordan vi skal få alt til å gå rundt...mann jobber hersens mye...men får ikke akkurat lommebok etter innsatsen...er bonusbasert og han får ikke bonus før mars 09
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Upsidaysi is online now
Gammel

Hum, what to do?

Postet 03-01-2008 kl 10:02 av Lita84
Første barnehagedag etter juleferien i dag. Aldri vært borte såå lenge (3 uker) før

Vel, ingen problem - jenta bare tusler inn og koser seg fra første sekund. Makan.. Dette lover jo godt til sommerferien!

Men så hadde det jo vært så fint å flytte da, og gi henne eget rom. Hun sover jo tydeligvis bedre når vi ikke vekker henne når vi legger oss. Selv om hun egentlig ligger sammen med meg hver neste natt

Men ja, flytting - da må vi jo mest
...
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Lita84 is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 12:22.




Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com