Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Hjelpes

Postet 04-01-2008 kl 23:50 av Isa
Jeg har jo sikkert gjort dette tusen ganger værre for meg selv i løpet av månedene som har gått - men fordet.

For å ta det fra starten av:

Jeg har vært hjemme på besøk en helg i oktober, og sitter på toget fra Oslo til Tr.heim. Sitter i en sånn fireseter, hvor to og to seter er snudd mot hverandre. Bortsett fra en gutt som sitter på motsatt side, er det ingen der.

Vi holder på med vært vårt, han prater mye i mobil, og det er jo umulig å få med seg hva...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 7 Isa is offline
Gammel

nesesonde og masse dritt

Postet 04-01-2008 kl 22:46 av Jalapeno
Oppdatert 04-01-2008 kl 22:53 av Jalapeno
etter sykehus turen endte det med nesesonde på snuppa. Hun ble forsøkkanin på en ny krem for knappen. Etter hun begynte og blø i dag måtte vi kutte ut den. se ann over helga hva vi må gjøre.

her er solstråla med sonde



mistolka med vilje hviken seng de skulle legge seg i
...
Jalapenos avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 4 Jalapeno is offline
Gammel

Blogg:)

Postet 04-01-2008 kl 22:08 av annej
Moro. Ikke fått med meg at det har kommet blogg her jeg.. Men den skal jeg benytte meg av, i stor eller liten grad da! er ofte flink til å begynne med.. Men skal prøve å oppdater jevnt da

Nå er jeg da gravid, og formen er litt opp og ned.. Stort sett bra, men utrolig sliten da!

Emma kom tilbake fra far sin i dag, og hun er så god.. Er så utrolig glad i den jenta.. Og hater å måtte levere henne fra meg. Men sånn er det. Og det er jo bra at hun får tid med far sin og da...
annejs avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 annej is offline
Gammel

Jøssenavn, jeg blogger!

Postet 04-01-2008 kl 14:35 av Mondeo
I dag er fjerde....eh, tredje dagen i mitt nye og sunnere liv. At jeg har spist en premium dark og et par håndfuller med chips i dag telles ikke.
Hjelpe meg så vanskelig det er å snu sånn tvert om etter etegilde de luxe i julen. Chips, smågodt, marsipan i lange baner. Og nå skal man altså ha dårlig samvittighet av å spise en stakkars liten premium dark. Men jeg vil det sjæl, så klabb igjen jente. I kveld skal jeg trene Body Pump. Noe sier meg at jeg kommer til å være heeeelt...
Mondeos avatar
VIP-Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Mondeo is offline
Gammel

Ny dag

Postet 04-01-2008 kl 12:36 av Wit
Nå sitter jeg her og har siste dag på jobben min. På mandag starter jeg i ny jobb. Blir spennende, og håper jeg vil trives der også.....

Må jobbe litt med studiene mine i helga sånn at jeg får godkjent litteratur til synopsisen min snart..... Nok å gjøre ja
Wits avatar
Wit
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Wit is offline
Gammel

hvis dere ikke hører noe fra meg de neste dagene..

Postet 04-01-2008 kl 12:06 av Upsidaysi
Oppdatert 06-01-2008 kl 14:18 av Upsidaysi
så er det fordi jeg har snødd inne og ikke vet hva som er opp eller ned

jaaaa jeg vet...går å ønsker med snø hele desember, og bare fryder meg over hvert eneste snøflak...meeeen...i januar...det er for sent det

i dag er det endelig fredag og har faktisk to fridager

i morgen skal vi ut å kjøpe oss treningsapparat..for vi har begge som mål å bli en smuuule strammere i fisken i løpet av 2008
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Upsidaysi is online now
Gammel

Tiddelibom og huttemegtu

Postet 04-01-2008 kl 10:21 av Kattrine
Jepp, det snør det snør... Det var vel på tide egentlig, kjedelig med vinter uten snø! Men det får være måte på da... Begynner å bli lei hindringer på å gå tur med vogna nå, først var det altfor kaldt, så ble det altfor glatt, og nå er det altfor mye snø. Forhåpentligvis brøyter naboen årntlig når han kommer fra jobb.
Kattrines avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Kattrine is offline
Gammel

Uadressert reklame, nei takk.

Postet 04-01-2008 kl 10:01 av Helene Harefrøken
Oppdatert 04-01-2008 kl 10:54 av Helene Harefrøken
I vår reise mot en grønnere hverdag har jeg nå bestilt bøkene LITT GRØNNERE - 365 TING DU KAN GJØRE FOR MILJØET,
Shopping og jakten på andre fristelser og klistremerke til å sette på postkassen "Uadressert reklame, nei takk"(alltid lurt på hvor folk fikk fatt i de merkene) fra Grønn Hverdag.

Det skal bli så utrolig godt å slippe all den reklamen som dumper inn i postkassen hver dag. Er det en søppelkasse som er stappet full hver gang søppelbilen kommer her i...
Helene Harefrøkens avatar
Æresmedlem - Moderator
Postet i Miljø
Kommentarer 3 Helene Harefrøken is offline
Gammel

Legge meg?

Postet 04-01-2008 kl 00:32 av Isa
Kanskje jeg skal det?
I morra - eller i dag blir det vel - reiser jeg hjem. Det blir rart, jeg er jo hjemme

Føles ikke helt greit akkurat nå. Men det går vel greit så fort jeg er kommet "hjem" igjen.

Kanskje jeg skal gå og lese lit Harry Potter før jeg sovner. Er jo ganske stille på forumene nå... Ikke så mye vits i å sitte her.

Må pakke og rydde i morra og. Har jo klart å rote til masse her.

Natta
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline
Gammel

Enda en blogg

Postet 04-01-2008 kl 00:22 av Isa
Hva skal jeg med enda en blogg da?
Har jo to fra før av.

Vet jo at jeg egentlig har alt for mye å holde på med.

Studiene er jo en ting, menne;
Eget forum - som skal forbedres grundig om det slår til
NM
BV
SSS
CS
Sykroken med blog
Vogndilla
Samt bloggen min
Og en ny hjemmeside som er under planlegging - hvor bloggen skal flyttes til.

Har jo egentlig alt for mye å drive med...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 12:23.




Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com