Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Jeg skjønner det bare ikke..

Postet 08-01-2008 kl 23:00 av LilleTrille
Åi, her kommer det til å bli en klagemur av dimensjoner!!! Vær advart!!


Hvorfor er det sånn at noen får all faenskapen i denne verden???! Jeg er så lei og sliten av å være tøff og sterk, jeg trenger å bli passa på å få være svak..

Mamma døde 1. juledag, altså for 2 uker siden. Hun ble ikke 50 år en gang.. Hun ble lagt inn med en liten, ufarlig infeksjon, som utvikla seg veldig. Men, alt snudde i positiv retning, og det var absolutt bedring, da hun...
LilleTrilles avatar
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 LilleTrille is online now
Gammel

Jeg er sååå glaaaad

Postet 08-01-2008 kl 22:33 av Isa
Er såå deilig altså. Nå har vi prata sammen i flere timer
Kanskje, eller ganske sikkert, møtes på fredag.

Kjekt når ting bare ordner seg
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Isa is offline
Gammel

Gått tur i dag også gitt! =D

Postet 08-01-2008 kl 19:03 av Kattrine
Jepp, jeg har gått tur i en time i dag også! Lillegutt sov hele veien, og tro det eller ei, men når vi kom hjem så sov han videre i vogna i tre kvarter! Han som ALLTID våkner med en gang vogna står stille... Det hadde jo bare vært helt strålende hvis han kunne venne seg til å sove i vogna på dagtid da. Og ikke minst; venne seg til å sove på ryggen...

Nå er jeg dødstrøtt, enda jeg sov ganske godt i natt. Hadde håpet at sambo kunne avlaste meg litt i kveld, så...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Kattrine is offline
Gammel

"Pre ammetåke"

Postet 08-01-2008 kl 18:36 av Isa
Eller kanskje en slags "har lyst på barn tåke" eller noe sånt?
Eller bare dårlig hukommelse?

Det skjer i alle fall ofte. Som nå. Skrudde på internett for en eller annen grunn, men kommer ikke på hva. Det er helt borte.
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline
Gammel

Jaaa

Postet 08-01-2008 kl 17:56 av Isa
Sitat:
Nå laget jeg en Facebook bare for og finne deg
Glemte og spørre om nr ditt før du gikk av Bussen etter Tog turen
Inge gav deg riktig tlf nr for jeg håpet du skulle sende melding, og jeg så du la meg til på MSN akkurat, så håper du logger deg på snart ^_^

*Hilsen M*

Så plutselig denne nå!

Han er logga på MSN fortsatt, men opptatt, så han har ikke svart.

Okei, han svarte no
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Isa is offline
Gammel

Ånei ånei ånei (eller åjo kanskje?)

Postet 08-01-2008 kl 16:10 av Isa
Logga på MSN, og scrollet ned på off-lista (her er det enten offline eller online). Også var ikke mailen hans der

Så jeg scrolla opp igjen, og der var det et nytt nick

Og nå tør jeg ikke gjøre noe som helst
Bare sitter her med masse sommerfugler i magen.

Han har på "opptatt" da, så han har vel ikke merka at jeg logga på *lage unskyldninger for seg selv*
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Isa is offline
Gammel

Jeg er så bekymret...knekker nesten i to..

Postet 08-01-2008 kl 15:54 av Upsidaysi
det er 10 dager igjen av permisjonen..og jeg har fortsatt ingen jobb

så er jeg redd jeg ikke får dagpenger siden jeg fikk sluttpakke i juni....ååååååå ja..nå tar jeg bekymringer på forskudd...men hva pokker gjør vi hvis jeg ikke får dagpenger da....

en ting er sikkert..så fort jeg har fått bekrefetelse på stilling fra arbgiver åker det rett til nav med søknadsskjema...
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Upsidaysi is online now
Gammel

Ny jobb

Postet 08-01-2008 kl 14:49 av Wit
Nå har jeg begynt i ny jobb. Kjempespennende og mye nytt Tror dette kommer til å gå kjempebra, og ser frem til fortsettelsen.

Nye hyggelige kollegaer, og nye arbeidsoppgaver

Tror hodet mitt kommer til å være rimelig "overloadet" på fredagen ja
Wits avatar
Wit
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Wit is offline
Gammel

Et aldri så lite utbrudd..

Postet 08-01-2008 kl 14:47 av EvaMor
Jeg må bare få det ut... Men Thea er så Hun skal IKKE sove i dag! For en hver pris. Hun skal bare være våken. Selv om hun er så trøtt at hun må ligge på gulvet og slappe av innimellom. Og det er så typisk for i dag skal jeg ha sjarmtrollparty her og da skulle jeg gjort litt, men det har denne lille her satt en stor stopper for.

Jeg må bare få si at jeg kommer til å hate tenner lenge om det skal være sånn her hver gang. Jeg ser to tenner gjennom tannkjøttet, så det kan umulig
...
EvaMors avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 EvaMor is online now
Gammel

Det blir no likar..

Postet 08-01-2008 kl 11:59 av Lita84
Sliiiiten - det blir no likar..?

Jupp, Fredagen satte vi atter nesa mot flyplassen med barn, barnevogn, kofferter og pusekatt. Denne gangen var vi så forsinka på morrakvisten at vi ikke rakk og parkere på "billig-parkeringa" og måtte ut med 560 kr (!!) i parkering for langhelga Neste gang kjører vi heller kl.5 for å spare litt penger, ja. Helga har gått med til bilkjøring, maange timer med kjøring.. Leeei, og fy så sliten en urutinert sjofør (that's me) blir av å kjøre
...
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Lita84 is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:48.





Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com