Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Slanking og trass og slikt

Postet 30-12-2007 kl 21:28 av kAninen
Så morro at vi har fått egne blogger. Denne skal jeg jammen meg bruke så alle kan få lese om trassanfall og slankebekymringer

2008 blir forhåpentligvis forandringens år for meg. Jeg vet mer om det etter 25.mars, til da er det 8 kg fett som skal bort fra denne kroppen, og flere til etter den datoen. Deretter så håper jeg det blir en liten boobjob iløpet av året, riktig nok til det mindre, ikke det større.

kAnin-heimen er også preget av trassens salige klanger om...
kAninens avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 kAninen is offline
Gammel

Blog?

Postet 30-12-2007 kl 17:40 av lijander
Hmm, er det nå meningen at jeg skal hive meg på denne bølgen også, så jeg har gjort så mang en gang tidligere?
Jeg gir det ett førsøk iallfall.

Nå er det 1 dag igjen av året 2007, året som endret veldig mye i mitt liv. Det meste for å si det slik
Og når vi nå snart trer inn i det nye året, så er jeg sikker på at mye godt venter på meg på også
lijanders avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 lijander is offline
Gammel

Men.. men..

Postet 30-12-2007 kl 16:54 av Zemoc
Oppdatert 30-12-2007 kl 16:57 av Zemoc
Hva er dette daaah? Hva er liksom hensikten med dette blog-opplegget? Akkurat som dagbøkene inne på SM på en måte, eller?

Redigering: Ja, nå fant jeg ut at det er nettopp det det er.. Men hvem har tilgang inn hit? Bare medlemmer, eller alle? Og om det er bare medlemmer, er det uansett meldingsantall?
Zemocs avatar
VIP-Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Zemoc is offline
Gammel

1+1=3

Postet 30-12-2007 kl 16:12 av Kattrine
Oppdatert 02-01-2008 kl 16:37 av Kattrine (Måtte legge inn et par nyere bilde av gullungen min.)
Ja, hva skal man si... Jeg har blitt mamma i år!! To har blitt tre. Det er helt umulig å beskrive hvordan det føles. Det burde finnes tusen ting jeg kan si om det, men jeg har faktisk ikke ord. I skrivende stund ligger min samboer på sofaen med Lillegutt på brystet, og de sover søtt begge to. Jeg er så glad i de to som ligger der at det gjør helt vondt. Det er både skremmende og deilig på samme tid.

Hva mer kan jeg si... JEG HAR BLITT MAMMA!!

...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Kattrine is offline
Gammel

Tjolahopp-tjolahei!!

Postet 30-12-2007 kl 15:40 av nalim
Jeg er litt treg på sånne dagbok-opplegg men tenkte å prøve meg allikavell
Jeg sitter her og spiser ribbe fra i går og svoren er hvertfall sprø nok,nyss før ikke tenna knuses
Nå stå Naima nettopp opp fra dagens lur så må vel ordne middag til henne,ha en fortsatt fin dag alle sammen!!
nalims avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 nalim is offline
Gammel

Oi oi.. spennende :)

Postet 30-12-2007 kl 15:11 av Mamsen85
Jeg blogger jo også utenom her, men her er det kanskje mer gehør for å snakke om barneting og slik. Den bloggen jeg har fra før er det stort sett venninner uten barn som leser så når jeg skriver om nattbleier og slik så bare hehe..

Vi er nå på ferie hos Johans oldemor i Trøndelag, helt utmed kysten så det er fredelig å stille. Masse plass å boltre seg på, bare synd det er så regnfullt og at det blåser slik, kommer oss liksom ikke ut så mye.

Litt morsomt å...
Mamsen85s avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Mamsen85 is offline
Gammel

Så gøy med NM-blogg!

Postet 30-12-2007 kl 14:35 av Hanah
Dette må testes ut.
Hanahs avatar
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Hanah is offline
Gammel

Da tester jeg bloggen

Postet 30-12-2007 kl 14:02 av Jalapeno
Tenk nå er snart 2007 over. Begynt å tenke på nyttårs forsetter.
- kutte ned på sjokoladen
- prøve og komme i form
- være mer frampå på jobb
- være mer økonomisk
- ikke så mye hønemor, la mannen reise inn på sykehuset når jentene må legges inn

kommer nok flere etter hvert
Jalapenos avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Jalapeno is offline
Gammel

A blog to be?

Postet 30-12-2007 kl 13:36 av Lita84
Endelig dagbok funksjon på Nybakt Mamma også! Etter å ha vært på SM i 9 måneder var det et stort savn å komme hit uten dagbok, men nå har vi jo hjemmeside og galleri (eller, sistnevnte ble vel borte under flyttinga hørte jeg).

Håper dette blir starten på en ny dagbok fra Lita heimen!
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Lita84 is offline
Gammel

Heyhey!

Postet 30-12-2007 kl 12:09 av Junimor
Hva er nå dette for noe morsomt da??

*testeteste*

:skål:
Junimors avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Junimor is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 05:34.




Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com