Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Så stolt at jeg nesten sprekker

Postet 29-02-2008 kl 11:53 av Upsidaysi
og denne gangen er det av meg selv for jeg har hatt min første kjøretime

dette har jeg utsatt og utsatt i fire år...men nå kastet jeg meg ut i det

I følge kjørelærer jeg hadde jeg vist talent for dette jeg kvælte ikke motorn en gang, kjørelærern derimot gjorde det to ganger

neste time er på onsdag..og denne gangen gleder jeg meg
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Upsidaysi is offline
Gammel

Hel dress

Postet 28-02-2008 kl 17:38 av AnneK27
Oppdatert 28-02-2008 kl 17:43 av AnneK27
Nå er den hele dressen ferdig. Jeg strikka den i 2 år, men prinsessa mi er altfor lang i overkroppen så dressen blir for liten

Vel vel den selges for 150kr + frakt hvis noen kunne tenke seg den

Lengden i overkroppen er 31, bein 33, armer 26,5cm

Fargene kommer ikke helt til sin rett, grunnfargen er blålilla babyull og stripene er mørkelilla alpacca

...
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 AnneK27 is offline
Gammel

Tiden flyr

Postet 28-02-2008 kl 08:54 av Blondie
LilleSolas liv utenfor magen: 7 uker

Tiden flyr virkelig. Det er en floskel, men jeg sliter virkelig med å henge med i svingene. LilleSola er nå snart to måneder gammel og utviklingen er enorm. Hun fester nå blikket lenge av gangen, smiler masse (helst til mamma ) og er veldig interessert i å bevege seg nå. Det er så fantastisk å se henne oppleve verden.
Det er først nå vi innser hvor langt tilbake EvigUnge lå i forhold til sin egen alder. Han døde da han var ti uker,...
Blondies avatar
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Blondie is offline
Gammel

Nei nå tror jeg det snør i helvete

Postet 27-02-2008 kl 09:28 av Kattrine


Sjekk gutten min a:



Jepp, sovna på ryggen i sofaen, bare ved hjelp av stryking i ansiktet! Og jammen har han sovet i tre kvarter, og sover enda.

Blir mye om Tormods soving eller ikke soving i denna bloggen, men det er liksom det som opptar meg om dagen da.
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Kattrine is offline
Gammel

Stolt av gutten min (og litt redd...)

Postet 26-02-2008 kl 21:30 av Kattrine
I ei uke nå har jeg praktisert legging klokka sju +/- et kvarter. Det er ikke jeg sjøl som har valgt å begynne med det, men rett og slett Tormod som har krevd det. Jeg ammer han i søvn (noe annet funker ikke om kvelden), og sniker meg unna. Må alltid opp noen turer før han sovner for godt, som regel må han da ha litt ekstra pupp for å sovne igjen, men noen ganger har han sovnet igjen bare ved å oppdage at jeg er i rommet.

I kveld la jeg han som vanlig klokka sju. Siden...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Kattrine is offline
Gammel

vi sikler på ny bil..

Postet 25-02-2008 kl 15:27 av Upsidaysi
jess det gjør vi vi har en ford focus i dag, flott bil det altså...men vi vil gjerne ha en litt mer snerten bil som har smarte løsninger for oss som skal kjøre mye

Har siktet oss inn på ford C-max...liker den VELDIG godt, smarte løsninger i baksete også

så på torsdag skal vi vel på biltittit
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Upsidaysi is offline
Gammel

Energikick..

Postet 24-02-2008 kl 08:41 av Strwberri
Jeg tror influensaen har slått kraftig ned her i gården...

Enda ikke fått sovet siden jeg stod opp igår ettermiddag (16-tiden) og nå har jeg 5 minutter fra innredning/vasking av leiligheten...som jeg vasket på Fredag....
Strwberris avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Strwberri is offline
Gammel

Nammin.. Glemt av bloggen?!

Postet 22-02-2008 kl 06:38 av Strwberri
Så har jeg latt det gå nesten en måned siden jeg skrev sist.. Jammen sa jeg blogg gitt.. "Ja, jeg skriver dagbok. En gang i måneden."

Nesten ferdig med utpakking i leiligheten. Tre uker siden vi flyttet inn så det skulle vel egentlig bare mangle. Samtidig.. Når vi nå flyttet hit fant vi esker med ting i fra sist vi flyttet. Et halvt år tidligere. Såeh, jeg blir jo flinkere og flinkere til dette liksom..

Har fått meg en saftig forkjølelse i tillegg
...
Strwberris avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Strwberri is offline
Gammel

Tottegutt!

Postet 21-02-2008 kl 10:51 av Kattrine
Oppdatert 21-02-2008 kl 10:53 av Kattrine
Jeg har skjønt det hele tida egentlig, at Tormod kom til å bli en tottegutt. Siden han har hatt så mye trøbbel med å få til smokken, og tydelig har leita etter totten siden han var et par dager gammel. Og ENDELIG har han funnet den! Jeg syns det er såååå kos da, var tottejente sjøl til jeg begynte på skolen, og husker jeg koste meg så fælt med totten. Eller "vovoven" som jeg kalte den. Blåser langt i det mange sier, om at man kan få utstående tenner og deformert...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Kattrine is offline
Gammel

Ris til egen bak

Postet 21-02-2008 kl 10:40 av Kattrine


Å legge Tormod tidlig betyr to ting: For det første får jeg alenetid om kvelden - digg! For det andre må vi stå opp tidligere om morran - ikke så digg...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Kattrine is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 05:34.




Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com