Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Det er en vanskelig tid....

Postet 30-04-2008 kl 19:23 av Emjo
vi nå går inn i. 17 mai er rett rundt hjørnet - og gjett om jeg gruer meg.

7 år er gått. Ufattelig fort egentlig, men samtidig altfor lenge å være uten deg. Ditt liv ble så altfor kort - og at det skulle ende slik er bare for vanskelig å forstå.

Ser du våre tårer - kjenner du vårt savn? Og ser du at vi minnes?
Ser du hvor vanskelig vi har for å smile spesielt på den dagen? Når alle andre er så glade..
Ser du våre nye barn, en flott jente og en...
Emjos avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 3 Emjo is offline
Gammel

Tjo hei

Postet 27-04-2008 kl 20:10 av Silje85
Da var vi komemt hjem etter en familie tur med min samboer sin familie =) Veldig kjekk tur og ungene har kost seg kjempe masse...
Mira ha vær dårlig i magen siden fredag og i dag hadde ho feber og.. Kjedelig.. men hjo er i godt humør så får se formen an i løpet av natten. Angelica er nett sovnet ho og... Litt små sur ho og men det er lov det...
Sitter no å nyter stillheten med brann kamp på tv =) skal i seng etter den tenker eg....

Juniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Silje85 is offline
Gammel

Der!

Postet 24-04-2008 kl 23:31 av MammaAne
Var TR tilbake.. Venta i tre mnd å nå har jeg vondt nå!! Hatt så vondt de siste to dagene at føde gjør jeg gjerne igjen!!
Så slipper jeg å lure mer på om jeg er gravid iallefall.. Bedre å vite..

Sove nå.. Natta!
MammaAnes avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 MammaAne is online now
Gammel

Så var man ferdig med å være gravid..

Postet 24-04-2008 kl 12:42 av Strwberri


Fra og med idag var man ikke gravid lengere gitt..

Får høre svar på blodprøvene idag over helga..
Strwberris avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 7 Strwberri is offline
Gammel

Oppsummering "bli sunn" uke 3

Postet 24-04-2008 kl 11:17 av Lita84
Ja, jeg tar det i dag, jeg er litt usikker på om jeg jobber imorgen tidlig siden jeg måtte være hjemme med sykt barn i dag.

Vel, jeg har ikke fått gått mer tur, ble en..Men en er bedre enn ingen!

Jeg har blitt flink å drikke vann, ett glass om morgenen - og tar med meg en halvliter på jobb som jeg drikker *imponert over seg selv* (jada, for hvem som helst annen er nok det lite, men jeg kan løpe en hel dag uten å drikke ). Forbedring!

Lite sjokolade,
...
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Lita84 is online now
Gammel

Jeg er så lykkelig

Postet 22-04-2008 kl 21:28 av Upsidaysi
jeg og har da bestemt oss for å prøve på nr 2 synes nesten det høres litt crazy ut...men har kommet fram til at vi vil ha to tette...dette kom opp på positiv listen...

  • Amalie og brøster får godt "utbytte" av hverandre
  • når Amalie begynner å bli stor og vi kan begynne å finne på noe vil ikke en baby "hindre" oss..ser for oss at vi blir mer samlet som familie
  • vi blir fort ferdige med bleier
  • vi er såpass unge enda at vi kan få oss en skikkelig
...
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 5 Upsidaysi is offline
Gammel

nå har jeg ikke kjørt på lenge

Postet 22-04-2008 kl 21:22 av Upsidaysi
dumme dumme meg....men jeg orker ikke tanken på å kjøre nå...er rett og slett ikke i kjøremodus men så fort vi får orden på bilen må jeg ta meg selv i nakken og begynne igjen

må ringe å bestille kjøretime og sånt igjen...jeg fikk en skikkelig knekk på forrige kjøretime..

og den kjenner jeg at henger igjen..
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i førerkortet
Kommentarer 2 Upsidaysi is offline
Gammel

Noen tanker om nestemann....

Postet 22-04-2008 kl 08:29 av LilleMy=)
Sitter her og lurer veldig på når nestemann skal komme...Etter en liten lesing om Upsi sine tanker om dette ble ikke mere klok påmeg selv kan man vel si...

Har i grunnen lyst å prøve på en til nå,men det passer så himla dårlig i forhold til utdanninga mi.Det var jo nå jeg skulle vært ferdig og vi skulle ha begynt prøvinga på førstemann....sånn gikk det ikke gitt

Har vel mest lyst å utsette andre ting og sette prøving osv i fokus,men det tror jeg ikke at jeg tørr.Er...
LilleMy=)s avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 4 LilleMy=) is offline
Gammel

Kanskje jeg er gravid..?

Postet 21-04-2008 kl 17:05 av Strwberri
Mannen kikket på testen 2 timer etter jeg pisset på den. Først så man bare konturen til streken på venstresiden liksom, men så ble den plutselig mer tydelig etterhvert.

Vet at resultatet ikke er til å stole på.. Men faen så uheldig man skulle være med tvetydelige og svake tester da..

Strwberris avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 15 Strwberri is offline
Gammel

Dag 28!

Postet 21-04-2008 kl 08:54 av Mondeo
Ja nå altså, nå skjønner jeg nix nada! Det gikk sakte men sikkert nedover forrige uke, til tross for utskeielsene på torsdagen. Lørdagen viste vekta 200g mindre enn på fredag, og i går viste den enda 400g mindre. Og i dag? Jo i dag viste den nesten 1kg MER! Jeg begriper ikke noe jeg. Har vært aktiv i helga og har ikke spist noe unormalt mye. Eneste usunne jeg har spist er to biter av en kvikklunsj og en is. Dritt og lort.
Mondeos avatar
VIP-Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Mondeo is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 21:09.




Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com