Se RSS-feed

Helene Harefrøken

  1. Hva er de stjernene for noe ?

    Sitat Opprinnelig postet av Emmami Vis post
    Spennende, spennende! NMs veier er uransaklige for tiden!

    Lurer også på hva de brune rektanglene bak de grønne rykterektanglene er.
    Testing testing. Så mange artige funksjoner vi får her
    Kategorier
    Ukategorisert
  2. Uadressert reklame, nei takk.

    I vår reise mot en grønnere hverdag har jeg nå bestilt bøkene LITT GRØNNERE - 365 TING DU KAN GJØRE FOR MILJØET,
    Shopping og jakten på andre fristelser og klistremerke til å sette på postkassen "Uadressert reklame, nei takk"(alltid lurt på hvor folk fikk fatt i de merkene) fra Grønn Hverdag.

    Det skal bli så utrolig godt å slippe all den reklamen som dumper inn i postkassen hver dag. Er det en søppelkasse som er stappet full hver gang søppelbilen kommer her i ...

    Oppdatert 04-01-2008 kl. 11:54 av Helene Harefrøken

    Kategorier
    Miljø
  3. Alle monner drar - på tide å ta ansvar

    Jeg ble litt engasjert på et annet forum, når jeg leste uttalelser fra enkelte om at de blåste i miljøet. Det de gjorde ville alikevel ikke gjøre noen forskjell i det store og det hele. I beg to differ! Det fikk meg til å poste dette innlegget(som jeg i grunn ikke syntes var så verst, så jeg velger å skrive det her også) i litt modifisert NM versjon:

    Jeg forstår at det lille bidraget hver enkelt av oss som mennesker gjør i hverdagen kanskje ikke bidrar noe særlig direkte til miljøkampen ...

    Oppdatert 04-01-2008 kl. 11:55 av Helene Harefrøken

    Kategorier
    Miljø
  4. Da tester vi blogger

    Her utenfor HH-heimen ser det ut til å bli en strålende dag med sol. Mor og barn stod opp klokken åtte, spiste frokost og så litt på barnetv. Nå er det leking med tog og snekkering som står på planen.

    Forresten det er ikke noe hvilket som helst tog som det lekes med, det er nemlig selveste Polarekspressen i følge poden. Unødvendig å si at han er veldig glad i animasjonsfilmen Polarekspressen? Den eneste forskjellen er at her reises det til Afrika, ikke til Nordpolen.
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert