Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-02-2007, 22:15   #1
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 24
MP Rating: 0% (0)
mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.
Hva gjør jeg nå?

Sambo skal jobbe i utlandet i to uker... Eller, han reiste på lørdagen og kommer hjem den 24.februar. Jeg er hjemme med lillegutt på 8 måneder. Han pleier å overføre penger til meg, siden jeg ikke har noen inntekt. Men nå har det seg sånn at han ikke har tilgang til internett, dvs også nettebank(han ble lovet det på forhånd). På mandagen satte han litt inn på kontoen min. Vi fikk det til siden jeg har internett, og han har den nettbankdingsen. Jeg snakket med sambo i går, men da ringte han fra en annen telefon og fortalte at hans mobil var blitt stjålet. Og nå har jeg ikke peiling på hvordan jeg skal få tak i han! Jeg har bare hundre kroner igjen, og har litt angst for hva som kan skje! Hva om han ikke får tak i meg? Hva om jeg ikke får snakket med ham før han kommer hjem? Hva skal/kan jeg gjøre nå? Bør jeg bli hysterisk eller skal jeg være tålmodig å vente på at han tar kontakt??? Har foresten bare 100 kroner igjen nå (ps. Vi har egentlig veldig god økonomi, men det er bare litt trøbbel nå som dere ser )

Litt knotete forklart, men bare spørr så skal jeg prøve å forklare bedre
mariepia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2007, 22:16   #2
Seniormedlem

Aimee83 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,589
Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.
Sv: Hva gjør jeg nå?

Kan du ikke bare låne penger av noen andre til han kommer hjem da?
Gammel 13-02-2007, 22:18   #3
Juniormedlem

mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.mariepia vil raskt nok bli berømt.

Jeg har ingen å spørre... vennene mine er fattige studenter de
mariepia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2007, 23:02   #4
Medlem

Mamma til go'guttene sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 491
MP Rating: 100% (1)
Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.

Uff da. Det høres som en veldig uheldig situasjon. Men samboeren din har vel familie eller venner? Hva med å ta ut par tusenlapper på kreditt?
Gammel 13-02-2007, 23:04   #5
Medlem

Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.

Glemte å si lykke til!
Gammel 13-02-2007, 23:44   #6
Juniormedlem

Takk for svar Men nå har han ringt meg, og overført mer enn nok penger Må si jeg ble litt redd her en stund
Gammel 14-02-2007, 00:33   #7
Medlem

Så godt da. Fint at det ordnet seg for dere.
Gammel 15-02-2007, 13:25   #8
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 933
fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.fjellrypa har mye å være stolt av.

For å unngå dette for ettertid bør dere enten opprette en felles konto hvor det overføres et fast beløp som går til alt månedlig forbruk i husholdningen hvor begge har eget kort og full tilgang, eventuelt at han gir deg full tilgang til sin konto med eget kort.
fjellrypa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2007, 23:40   #9
Medlem

Lano-Ungen sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 265
Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.Lano-Ungen er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma til go'guttene
Så godt da. Fint at det ordnet seg for dere.
Signerer denne jeg.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:32.