Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-03-2006, 00:17   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Noen som har andelsleilighet her?

Jeg ser på prospekter hvor det er 500.000 i innskudd og verditakst på 1,7 ca.
Lurer på hva slags feller man kan gå i eller om dette er så lurt som det umiddelbart kan virke som.

Jeg er alenemor og jeg har en ok egenkapital, dette vil si at jeg slipper låne så mye hvis jeg forstår riktig. Jeg klarer garantert å betjene boutgiftene sånn jeg har regnet på det nå. Den faste husleien vil bli ganske høy, men totalt så vil det ikke bli dyrere enn å leie. Jeg bor i Oslo.

Noen feller jeg bør vite om, eller noen som har noe smart å tilføye?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2006, 12:45   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Noen som har andelsleilighet her?

Kanskje denne ligger feil?

*dytter*
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2006, 13:08   #3
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,874
MP Rating: 0% (0)
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.

Jeg har andelsleilighet, og dette var eneste måten for meg å komme meg inn i boligmarkedet. Selveie er en klar fordel, men andel er bedre enn å leie.

Jeg har bodd her i snart 1 år, og har ikke noe negativt å komme med, bortsett fra masse regler å forholde seg til, men disse er man jo med å påvirker.
Gammel 02-03-2006, 13:15   #4
Seniormedlem

Blueberry sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,359
MP Rating: 0% (0)
Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.

http://forbruker.no/bolig/boligmarke...cle1237563.ece

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:48.