Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Fødselshistorier

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-09-2006, 21:40   #1
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,056
MP Rating: 0% (0)
Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.Cleopatra er fantastisk mot andre.
Rapporten jeg har gledet meg til å skrive!

Slettet

Sist endret av Cleopatra; 06-12-2006 kl 22:22.
Cleopatra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2006, 21:59   #2
Medlem

coco sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Finnmark
Meldinger: 225
coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.coco er fantastisk mot andre.
Sv: Rapporten jeg har gledet meg til å skrive!

Gratulerer med lillejenta. Tusen takk for du delte historien med andre. Det er så innmari koselig å lese fødselsrapportene.
Gammel 16-09-2006, 22:37   #3
VIP-Medlem

Cecilie85 sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,296
Cecilie85 har slått av rykte

takk for fin rapport og gratulerer

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2006, 12:18   #4
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,410
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for at du ville dele din fine fødsel med oss og gratulerer som tobarnsmor!
Gammel 19-09-2006, 21:02   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Takk for titten og gratulerer så masse
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2006, 16:27   #6
Medlem

Celine sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 479
MP Rating: 75% (1)
Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.Celine har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye.
Celine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2006, 22:46   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Grattis med prinsessen og takk for en herlig rapport
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2006, 08:51   #8
Veteranmedlem

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 3,934
LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.LilleVims har en strålende fremtid.

Gratulerer med lille jenta di!!

Kjempeflott rapport du har skrevet!

LilleVims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2006, 08:47   #9
Veteranmedlem

Gorine sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: 2.etasje!
Meldinger: 4,124
Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.

Flott rapport!
Gratulerer så mye med jenta di!

Fødselsrapport-04Magegalleri-06Fødselsrapport-06

Gorine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2006, 15:33   #10
Seniormedlem

maja73 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,748
maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.maja73 har en strålende fremtid.

Blir rørt av sånne flotte rapporter, jeg .

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:28.