Hmm, nå stusser jeg litt. Jeg satt og surfet gjennom blogglista, slik jeg ofte gjør. Kom over link til ei side som skulle være såå fantastisk og nyttig, så jeg bestemte meg for å sjekke den ut. Aldri hørt om siden før, ei heller dro jeg kjensel på noe inne på nettstedet. Det er altså lite sannsynlig at jeg har vært innom der før. Tenkte registrere meg for å teste det ut, men får beskjed om at epostadressen/brukeren allerede finnes!
Altså, denne epostadressen har jeg hatt i alle år vi har hatt internett, noe som nærmer seg 8 år eller noe. Jeg VET at jeg ikke har vært inne på denne nettsiden før, jeg visste ikke engang at det fantes nettsider som denne! Hvordan kan epostadressen min være registrert der fra før? Prøvde logge inn med ett av mine faste passord, men da gikk alt plutselig veldig sakte og til slutt fikk jeg opp en eller annen error. Prøvde så sende meg selv passordpåminnelse for å få en pekepin om det i det hele tatt er jeg som har opprettet denne brukeren (jeg har som sagt et par faste passord jeg bruker, og disse pleier jeg ALLTID bruke - uten unntak), men fikk igjen error. Begynner få litt uggen følelse for dette her, noen som har noen tanker om hva som kan ha skjedd?