Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-10-2008, 18:16   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Stole på graviditetstest

Er disse til å stole på? har tatt 2 tester av ukjent merke som ble positive. Har også tatt en clearblue digital som viste gravid i løpet av 20 sekunder. Kan jeg nå stole på at jeg er gravid? om jeg er gravid så tenkte jeg bestille time når jeg var i uke 10, vill testen som da blir utført hos legen vise at jeg er gravid selv om jeg er 10 uker på vei?

Om dette stemmer blir en mai 06 unge storebrøster
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 14:31   #2
Seniormedlem

sjura83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: tromsø
Meldinger: 2,566
MP Rating: 0% (0)
sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stole på graviditetstest

Det stemmer nok, tror ikke de viser feil "den veien" om du skjønner Gratulerer
Gammel 14-10-2008, 11:55   #3
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 18,424
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Det stemmer nok ja. Falsk negativ forekommer ofte, men falsk positiv har jeg til gode å hødre om. Det må tross alt være noe HCG der for at det skal slå ut.
H

HCG vil kunne påvises gjennom en urinprøve gjennom hele svangerskapet, det er ikke sånn at testene blir negative igjen uti svangerskapet som noen tror. En øker frem til ca uke 10-12 for dertter å synke litt og så flate ut på et visst nivå. Dette nivået er imidlertid godt over hva som kreves for å få en positiv gravitest.
Gammel 16-10-2008, 20:52   #4
Supermedlem

Litabee sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sola
Meldinger: 1,388
Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.

Du er nok gravid ja, Gratulerer!

mini født februar 09

Litabee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 00:45   #5
Medlem

emilie78 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 235
MP Rating: 100% (2)
emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.

Gratulerer!!
emilie78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 05:46   #6
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,694
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer-du er nok gravid.

Jeg stoler faktisk såpass på graviditetstester, at jeg hver gang jeg har blitt gravid kun har tatt 1 eneste test.

Da jeg var hos legen, spurte hun meg om jeg hadde testet flere ganger. Ble litt paff da, må jeg si. Og skjønner ikke helt hvorfor hun spurte meg....

født september`04
født februar `07
født mai `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2008, 14:36   #7
Seniormedlem

c3po sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,867
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med graviditeten. Det spørs om legen din vil ta test engang. Fastlegene mine har aldri gjort det, og begrunnet det med at de bruker omtrent samme test som CB.
Gammel 17-10-2008, 18:38   #8
Seniormedlem

Cilie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,227
MP Rating: 100% (2)
Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.Cilie har en strålende fremtid.

Gratulerer!
Gammel 20-10-2008, 11:14   #9
Supermedlem

mammastine sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 780
mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.

Gratulerer så mye.
Gammel 03-12-2008, 09:20   #10
Medlem

murmel sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.murmel har mye å være stolt av.

Er du gravid eller? For hvis du er det så må det vel nærme seg 12 uker nå og trygt å fortelle? Nysgjeriiiiiiiiiiiiiiiiiiig

murmel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:34.