Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 10:18   #11
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julekort - div spm og tanker

Vi sender ut temmelig mange julekort ja. Vi sender til alle vi kjenner egentlig. Også til fjerne venner og familie, da ofte julekortet blir "den eneste" kontakten man har. Blir ca.50-70 kort ja. Heldigvis scrapper jeg dem selv, og framkaller hos helt vanlig fotobutikk i vanlig størrelse. Er det kampanje, får jeg gjerne dem til under 1 kr per stk.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 17:54   #12
Veteranmedlem

Smurfen sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 4,014
MP Rating: 0% (0)
Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.

Vi sender ut omtrent 50 julekort. I fjor lagde jeg dem selv i PS og da laget jeg med ferdig trykt tekst på. Nå har jeg fremkalt fra www.nfoto.no og da står det kun God Jul på bildet. Ergo var planen å skrive selv i år. Kjenner jeg er litt angrende allerede.

Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm
Fix på SM
Smurfen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2008, 10:36   #13
Supermedlem

Simba 1 sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,201
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Miwana Vis post
Vi sender ca.40 julekort, som oftest sånne fotokort fra f.eks. Fotoknudsen, men jeg skriver en personlig hilsen bak på kortet
Har alltid planer om å scrappe julekort, men tiden strekker aldri til..
Signerer. Scrapping finnes det definitivt ikke tid til hos meg, uansett hvor pent det kan bli med denslags, og materialer har jeg også, fra minst to år tilbake. Tida strekker ikke til, altså!

Det er et ganske uoverkommelig prosjekt bare det å bestille julekort, og det å fremkalle bilder...er hele 1,5 år på etterskudd med all fremkalling allerede Men det blir framkalt julekort i siste liten uansett altså.

Sist endret av Simba 1; 04-11-2008 kl 11:13.
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2008, 13:02   #14
Supermedlem

skyfri sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 569
skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.skyfri har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Simba 1 Vis post
Det er et ganske uoverkommelig prosjekt bare det å bestille julekort, og det å fremkalle bilder...er hele 1,5 år på etterskudd med all fremkalling allerede Men det blir framkalt julekort i siste liten uansett altså.
Som jeg skulle ha skrevet det selv. Bare at jeg er 2 år på etterskudd med bilder
Gammel 04-11-2008, 13:10   #15
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,801
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Sender dere julekort og i så fall omtrent hvor mange? Hvem pleier dere forresten å sende til? Familie, slekt og en del venner. Ca 40?

Sender dere kort med ferdig trykket tekst eller skriver dere personlige hilsner? Ja. Trykt tekst på framsiden, personlig hilsen på baksiden. Sender brev med noen (til utlandet).

Julebrev eller julekort? Hva er best? Kommer helt an på. noen jeg kjenner lager en liten avis/ nyhetsbrev med alt som har skjedd siden sist, og det er veldig hyggelig, siden vi har lite kontakt til daglig (de bor i Australia). Samtidig kan en del julebrev bli vel masseproduserte og lite personlige. Jeg skriver på PC, så kan jeg klippe og lime, ta vekk og føye til så de blir litt tilpasset der de skal.

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:34.