Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-09-2008, 15:04   #1
Supermedlem

Wikipedia sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 803
MP Rating: 0% (0)
Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.
Privaten på NM er opprettet

Nå er vi mange nok, og eget privat forum er opprettet

http://forum.nybaktmamma.com/klubber-f302/sosiale-gruppeforum-f443/marsdamer-2008-f434/
Wikipedia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:07   #2
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,284
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Privaten på NM er opprettet

Kom ikke inn på den linken jeg

.........................
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:10   #3
Supermedlem

Wikipedia sin avatar

Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Kom ikke inn på den linken jeg
Det er fordi du må søke om tilgang gjennom vår sosiale marsgruppe først

Her:

http://forum.nybaktmamma.com/group.p...ers&groupid=15
Wikipedia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:14   #4
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Aha, og hvor søker man? Fant liksom ikke noe mer enn en oversikt over alle

silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:16   #5
Medlem

Suadela sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 167
Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.

hvordan blir jeg med?

Suadela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:18   #6
Supermedlem

Wikipedia sin avatar

Prøv denne linken for å søke:

http://forum.nybaktmamma.com/group.p...oin&groupid=15
Gammel 04-09-2008, 15:18   #7
Medlem

@Lind@ sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Akershus nord
Meldinger: 287
@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.@Lind@ er fantastisk mot andre.

Dere går inn på kontrollpanelet. På venstre side er det et valg om gruppemedlemsskap. Gå inn dit, der finner du en oversikt over grupppene. Trykk på marsmamma 2008 og søk om medl. skap. (TRor den linken var på høyre side)

Jeg gjør så godt jeg kan for at min lille, vakre engel skal ha det best mulig - men ikke perfekt.
Jeg nyter hvert minutt med henne, og gleder meg over hvert smil hun gir meg.

[/url]
@Lind@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 15:22   #8
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Da har jeg søkt. Hvem er moderator?

Gammel 04-09-2008, 15:26   #9
Supermedlem

Wikipedia sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Da har jeg søkt. Hvem er moderator?
Da har jeg lagt til deg og dutte. Nå kan dere prøve å åpne første linken øverst her.
Gammel 04-09-2008, 15:49   #10
Supermedlem

GutteMamma1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 541
GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.GutteMamma1 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Wikipedia Vis post
Nå er vi mange nok, og eget privat forum er opprettet

http://forum.nybaktmamma.com/forumdisplay.php?f=434
jeg kommer ikke inn!

GutteMamma1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:27.