Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-10-2006, 20:45   #1
Supermedlem

Merete79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,408
MP Rating: 0% (0)
Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.
hm Anngående dåp..

Er det vanlig at man legger ut noe ønskeliste? Pleier folk å i det hele tatt å spørre hva man vil ha?
Vi skal ha dåp 26 November, og jeg er litt redd for å få x antall graverte sølvskjeer i forskjellige design eller andre (i mine øyne) ubruklige gaver..

Hadde vært koselig med en litt dyrere gave, som allikevel blir et kjært minne, kunne veldig gjerne tenkt meg et sånt hånd og fotavtrykk fra lifestone..

Noen av dere som har fått familiemedlemmer til å spleise på gaver?
Gammel 05-10-2006, 15:58   #2
Medlem

Bambi80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 397
Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.
Sv: Anngående dåp..

Nei tror ikke det er vanlig å legge ut ønskeliste ved dåp. Vi gjorde ikke det. Hos oss var dere flere som lurte om vi hadde noen spesielle ønsker.
Bambi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2006, 12:56   #3
Medlem

Albah sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 239
Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.

Tror ikke det er vanlig å legge ut noen liste jeg heller, men det er et par stykker som har spurt hva vi ønsker oss.. og fra de som ikke har spurt lurer
jeg på hva vi får.. Faren er jo stor for å få mye likt i sølv
har sagt til de som har spurt at hun ikke ønsker seg smykker..
Er så synd at ting bare blir liggende ubrukt..
så det blir spennede å se, men folk kjøper vel ofte sånne "standard" gaver på gullsmeden..

Albah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2006, 01:35   #4
Supermedlem

Merete79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,408
Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.

Veldig kjekt med de som spør hva man ønsker seg, eller hva man trenger ja!
Det er faktisk flere som har spurt, men jeg merker at jeg synes at det er litt vanskelig å svare, for jeg kan jo ikke si det samme til flere heller.. Uff, det er litt vanskelig når man føler at man har ALT! Har ikke noe særlig leker til snuppa da, men synes det blir så fort overflod av ting!
Gammel 29-10-2006, 08:43   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Her fikk de forskjellige vite ett par ting hver av det vi ønsket oss, og dermed slapp vi bytte noe
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2006, 08:49   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,582
MP Rating: 100% (1)
Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.

Er nok ikke vanlig å lege ut ønskeliste nei. Men mange spurte oss om vi hadde noen ønsker. Og den sølvskeia er super til middags-spising
Gammel 06-11-2006, 19:13   #7
Veteranmedlem

Bambi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 3,619
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.
Re: Anngående dåp..

Vi gir ønskeliste men det er fodri alle har spurt hva vi ønsker oss. Vedlig greit så slipper vi å få noe vi ikke vil ha
Gammel 06-11-2006, 21:04   #8
Supermedlem

Sjöstjerna sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 1,496
Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er vel ikke helt vanlig med ønskeliste til dåp. Må si jeg hadde blitt litt...tja...paff om jeg fikk en liste uten å ha spurt etter det.

Vi fikk byttelapp på alle smykkene, så det er jo mulig å bytte i allefall.

Lykke til med dåpen!

JENTENE 05 OG 07
Sjöstjerna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2006, 21:05   #9
Supermedlem

Sjöstjerna sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 1,496
Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Merete79
Veldig kjekt med de som spør hva man ønsker seg, eller hva man trenger ja!
Det er faktisk flere som har spurt, men jeg merker at jeg synes at det er litt vanskelig å svare, for jeg kan jo ikke si det samme til flere heller.. Uff, det er litt vanskelig når man føler at man har ALT! Har ikke noe særlig leker til snuppa da, men synes det blir så fort overflod av ting!
Si at dere ønsker henne penger. Da kan det brukes til fotavtrykket dere ønsker dere eller settes inn på konto.

JENTENE 05 OG 07
Sjöstjerna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:14.