Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2008, 20:19   #1
Seniormedlem

LilleTrille sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 2,665
MP Rating: 100% (2)
LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.
mumle Håret mitt er vrak!

Huff og huff.. Håret mitt er et eneste kråkereir Siden i sommer har (en lærling) jeg fått "lysstripet" det (les: insistert på at min mening av ordet "litt lysere" betød det samme som å få mørk brunt til å bli platina..), korreksjonsfarge over, enda en farge og til slutt klipp og permanent.. (De to siste av min kjære faste frisør, som advarte meg mot at permanenten kunne ta knekken på håret mitt, men jeg vendte det døve øret til..)

Så.. Her sitter jeg med hår som er helt utrolig tørt og poorøst, det brekker så lett at jeg børster ut en helt full neve med hår hver gang jeg børster det (forsiktig børsting!), og det ser vel mest ut som stålull..

Bruker Redken Extreme-serien, men selv det hjelper ikke..

Så, jeg må vel til frisøren igjen, og la lokkene falle.. Tips til korte frisyrer som kler et bredt/rundt ansikt, på en noe "fyldig" figur? (Urk..Og jeg som hadde hår til midt på ryggen før den siste klippen....)
Gammel 06-10-2008, 20:22   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,456
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Håret mitt er vrak!

Mitt hår er sånn og til tider og den ble IKKE bedre av redkin.. Prøv den andre serien som de har.. Den gule til tørt hår..

Men prøv en majones kur i det allerede i kveld og se om det blir bedre så skal jeg finne ut hva sjampoen heter..

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 20:23   #3
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Loreal absolute repair heter den. Dyre greier, begynn gjerne med intensiv kuren (som egentlig skal skylles ut, men la den sitte i og virke over natten dersom håret er helt ille).. Det har reddet mitt hår..

lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 20:30   #4
Seniormedlem

LilleTrille sin avatar

LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Loreal absolute repair heter den. Dyre greier, begynn gjerne med intensiv kuren (som egentlig skal skylles ut, men la den sitte i og virke over natten dersom håret er helt ille).. Det har reddet mitt hår..
Brukte den før Redken, og den hjalp meg desverre enda mindre
Men tusen takk for tips!
Gammel 06-10-2008, 20:34   #5
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Var det den som er litt sånn gullfarget du hadde? Eller prøvde du en annen farge? Var en av de fargene som ikke gjorde noe positivt for meg... Har du prøvet vichy sjampoen på apoteket? Har nylig oppdaget den og den virker ltil å være bra så langt.. De hadde sånne små testflasker som de solgte her for en stund siden til en slikk og ingenting...

Ellers er en annen kur: olje,egg og honning.. Men majones er min desiderte favoritt! La det gjerne sitte i og virke..

Gammel 06-10-2008, 20:43   #6
Medlem

-Zero- sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 194
MP Rating: 100% (5)
-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.

........
-Zero- er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 20:44   #7
Seniormedlem

LilleTrille sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Var det den som er litt sånn gullfarget du hadde? Eller prøvde du en annen farge? Var en av de fargene som ikke gjorde noe positivt for meg... Har du prøvet vichy sjampoen på apoteket? Har nylig oppdaget den og den virker ltil å være bra så langt.. De hadde sånne små testflasker som de solgte her for en stund siden til en slikk og ingenting...

Ellers er en annen kur: olje,egg og honning.. Men majones er min desiderte favoritt! La det gjerne sitte i og virke..
Ja, sånn gull-beige-gul
Har forsøkt de kurene, og hadde virkelig tro på det med egg i, men fytti grisen som det stanka!! Pinte meg til å sitte med det i 45 min (+plastfolie og håndkle rundt), men det skjedde nada (Annet enn at jeg blei kvalm av lukta..

Så, jeg trenger egentlig frisyretips.. For de innerste ca 4 cm er kjempebra, skinnende blankt og glatt

I tillegg har jeg eksem i hodebunnen som blir så irritert av all styling og dritt jeg må ha i håret nå... *klø*
Gammel 06-10-2008, 20:46   #8
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Så kjedelig da.. Håper du finner en klipp som hjelper!

Gammel 09-10-2008, 13:30   #9
Æresmedlem

Lilith sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,480
MP Rating: 0% (0)
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.

Veldig vanskelig uten å vite hvordan du ser ut, beste er å gå til en FLINK frisør og be om forslag. Det finnes helt sikkert en flott frisyre til deg som er lett å stelle.
Gammel 17-10-2008, 08:55   #10
Supermedlem

Ane Rikke sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,073
MP Rating: 0% (0)
Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.

Hva med en klipp som er ala victoria beckham? Altså at du beholder litt lengde på topp og lugg som gir litt "lengde" rundt ansiktet, men som er kort bak? Du kan evnt supplere med noen extensions for å få til en slik frisyre, tror det kan bli tøfft! (hilsen en som har vært igjennom det samme....)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:42.