Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-03-2009, 16:44   #1
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,033
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.
Råd for å bli kvitt en seneknute?

Jeg får fra tid til annen en seneknute på vristen av foten. Verker ganske mye, og gjør vondt når jeg bruker foten. De opererer ikke før det er høyst nødvendig, og siden den til nå har forsvunnet etter en måneds tid er jeg ikke hyppen på å operere..
Men om noen vet om hvordan man raskere kan bli kvitt en slik hadde jeg blitt superglad! Noen som kan hjelpe?
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 22:17   #2
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,033
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.
Sv: Råd for å bli kvitt en seneknute?

Ingen?
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:12.