Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-01-2006, 20:07   #1
Medlem
 
Tjomsa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 373
MP Rating: 0% (0)
Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.
hm Bivirkninger ved seponering abv Cipralex.

Hei.

Jeg har brukt Cipralex ca 8 måneder og skal nå seponere. Har brukt 10 mg per dag, og har nå seponert til 5 mg per dag. Lurer på om noen vet bivrikningene når en seponerer Cipralex

Veldig takknemlig for svar
Tjomsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-01-2006, 20:42   #2
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
:) Sv: Bivirkninger ved seponering abv Cipralex.

bivirkninger som kvalme,urolighet,svimmelhet kan forekomme..Lykke til! bruker det selv
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 19:27   #3
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
uff Sv: Bivirkninger ved seponering abv Cipralex.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tjomsa
Hei.

Jeg har brukt Cipralex ca 8 måneder og skal nå seponere. Har brukt 10 mg per dag, og har nå seponert til 5 mg per dag. Lurer på om noen vet bivrikningene når en seponerer Cipralex

Veldig takknemlig for svar
Hei. Holder på å trappe ned på Cipralex selv nå, håper jeg kan få spørre deg hvordan din nedtrapping gikk for seg...? Lurer på om du merket noen bivirkninger når du trappa ned? Jeg er på 4. dagen nå, etter å ha gått fra 10 til 5 mg, å føler meg veldig svimmel. Lurer på om jeg skal gå opp til 10 mg igjen, eller holde ut. Hvor lang tid tok det til de evt. bivirkningene dine gikk over? Veldig takknemlig om du gidder svare meg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 11:59   #4
Medlem
 
Tjomsa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 373
MP Rating: 0% (0)
Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.Tjomsa er fantastisk mot andre.
Sv: Bivirkninger ved seponering abv Cipralex.

Hei.
Det er nå ca 4-5 uker siden jeg sluttet. Og det er vel nå jeg begynner å føle at bivirkningene gir seg. Jeg hadde helt i begynnelsen et par tre dager hvor jeg ikke hadde matlyst i det hele tatt (men den kom tilbake den ).Jeg hadde også slike svimleanfall ofte, men jeg holdt meg til 5 mg i to uker , også kutta jeg helt ut. Da ble selvfølgelig disse svimleanfallene litt værre, men ikke sånn at jeg vurderte å begynne igjen.( Jeg snakka ikke med legen min om dette, jeg bare bestemte meg selv for å slutte. Men visste jo at det var lurt å trappe ned oer to uker). Ellers så syns jeg det har gått over all forvenrning å slutte Og har ingen problemer rundt det. Ellers har jeg ikke hatt noen andre bivirkninger.

Håper dette var til hjelp, og lykke til. Du må bare spørr hvis det er noe mer du lurer på
__________________
Guttene nov-01 juli-03 meg
Tjomsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:53.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com