Legger inn noen bilder av Erle sitt rom. Bildene ligger ute på hjem og hobby tråden. Rommet var fælt tidligere........har lagt ut bilder av det tidligere også....skal se om jeg får lagt ut bilder av det nyoppussa rommet til Johannes også.
Legger inn noen bilder av Erle sitt rom. Bildene ligger ute på hjem og hobby tråden. Rommet var fælt tidligere........har lagt ut bilder av det tidligere også....skal se om jeg får lagt ut bilder av det nyoppussa rommet til Johannes også.
Sist endret av spent; 23-04-2006 kl 18:07
Utrolig fint rom Erle har fått, der var det mange gode tips altså!
Borte!
Sist endret av revemor; 24-04-2006 kl 08:24
Revemor
Oj, så mange flotte rom!
Jentutten her inne har jammen god smak!
Noen bilder av Johannes sitt nyoppussede rom. Noen småting gjenstår. Bl. a å sy opp gardinene under senga og sette opp/snekre en hvit hylle til plass for bøker og lekekasser. Foreløpig ligger boksamlingen under sengetrappa.
Vi har snekret sengen selv. Etter mye tenking og planlegging måtte sengen bli slik. Vi hadde egentlig tenkt å lage en "innebygget" seng, men målene i rommet tilsa at dette var lurest å gjøre. Alle ser vel at det er en "himmelseng" En sky.....Bildene over senga er solsystemet innrammet og hengt opp i riktig rekkefølge.
Sist endret av spent; 23-04-2006 kl 22:20
Noen flere.....
Siste....solsystembordet, laget av en plakat som ligger på et IKEA-bord med "glasset" til IKEA rammen "RAM", oppå.
Åh, jeg gleder meg til å se Johannes sitt rom, Spent!
Flotte bilder, de andre også!
Spent: Så stilig rommet til Johannes er! Erle sitt også, men det har jeg kommentert før
Så kul den senga til Johannes ble, Spent! Kan tenke meg har liker å ligge oppå der og lese bøker.
Kan jo slenge med et par bilder herfra også. Vi har pusset opp ett og ett rom, men har valgt å vente litt med å skifte gulv og kjøkken og bad, så det er i grunnen bare enkelte rom vi er 100% fornøyd med. Daniels rom er ett eksempel. (klikkbare bilder)
Babyjentas rom skal bli dette. Enn så lenge er det kombinert gjesterom og "oppbevaringsrom" for Daniels klær.
Spisestua kommer seg også nå, selv om jeg er blitt lei den påske-oransj-fargen på dilldallet og skal bytte til andre "accessoirer" Den mørke dystre peisen vår og det utrolig gulnede gulvet legger en liten demper på stua, men funksjonell er den virkelig.
Og vi digger PC-baren vår:
Sist endret av DrBabe; 24-04-2006 kl 15:50
Da har Sanne Regine endelig fått eget lekerom!
Vel, hun må dele litt med mamma da, for det er også stellekrok og ammekrok der. Men etterhvert vil dette bli Sannes rom helt og holdent, med seng og det hele, så det er pusset opp i skikkelig jente-stil
Mangler fremdeles noen søte hyller og bilder på veggene, men det kommer. Og gardinene som skal henges opp, er turkise med rosa sommerfugler.
Oversiktsbilde:
Litt nærmere. Det turkise antrekket som henger der skal Sanne ha på seg på 17. Mai:
Stellekroken:
Detalj fra stellekroken. Bilde av Sannemor 10 uker gammel:
Ammekroken til mor:
Sittegruppe + klesskap:
Kjolen som hun skal ha på 2-årsdagen, med sandaler og veske:
Opprinnelig postet av Gloria
Ååååå, for et nydelig rom Kan tenke meg vesle snuppa er fornøyd
Sosiale Bokmerker