Vi fikk to icsi-barn, men har bare et igjen...
Satser jo på søsken etterhvert, men det frister
ikke mye å starte helt på nytt igjen. Vi får se!
Vi fikk to icsi-barn, men har bare et igjen...
Satser jo på søsken etterhvert, men det frister
ikke mye å starte helt på nytt igjen. Vi får se!
Har ei hjemmelaget jente og en IVF-gutt.
En "home made" gutt og en ivf spire i magen. Har 1 egg på frys, og håper det vil bli tatt i bruk en gang
JUNIOR Mars-04 MINI Oktober-07PRINSESSA Mai-10
Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
Vi har ei IVF-jente og er usikre på om vi kommer til å prøve på søsken. Ettersom vi er uforklarlig barnløse, kan det hende at vi klarer det på egen hånd i en eventuell neste runde.
Har to ICSI-barn laget på St Olav . Hun yngste er sambos og jeg har veldig lyst å gå i gang i igjen med nye forsøk, sambo mer skeptisk Men har ett fryseegg som jeg har fått lov å bruke Men oddsene er vel heller dårlig da
Vi har to IVF barn, ca 20 mnd i mellom fødslene. Vi har ingen 6 egg på frys etter søskenforsøket.
Vi har en ICSI gutt. Han er nå 6 mnd. gammel. Det gikk på tredje forsøket- da satte de inn 2 egg, men 1 prins ble det og vi er sååå takknemlige for det! Vi har ingen egg på frys så det blir helt ny runde med alt fra vitaminer, healing og akupunktur til grønnsakspising, nesespray og sprøytestikk når den tid er der...
Jeg har 1 icsi barn og tre egen produserte!
Ett IVF barn, og ett "hjemmelagd"
Vi har en IVF gutt og en IVF jente!
I fryseren har vi kun mat, is, brød!
Vi har IVF tvillinggutter.
To egg i fryseren, men de vil ikke bli brukt på leeenge.
En ICSI-prins som ble født i februar 06, også har vi ei jente som er produsert på lakenet hjemmet, født i oktober 07
Også har vi 9 på frys i Porsgrunn - men de blir nok ikke benyttet.
Mannen har bestilt sterilisering også
Vi har en herlig 4 år gammel IVF-gutt
Effie og IVF-mirakelet Jørgen + lille Engelgutt f/d 1. mars 2006
Jørgen blir mest sannsynlig aldri storebror
Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Vi har ICSI-tvillinger, en gutt og en pike, og er veldig fornøyd med det.
Fikk først en isprinsess, og etter 2,5 år kom isprinsen. Etter dette er det stopp for vår del. Bare veldig takknemlig.
Tulla ble laget ved ICSI i Porsgrunn. Har tre i samme strå på frys. Begynner å friste....
Sosiale Bokmerker