Klem fra meg i novemberklubben også. Slike merke dager kan være tøffe. Hadde nettopp 18 års dag siden jeg mistet mine to små gutter i uke 20. Det vil alltid være litt sårt men det blir bedre med årene.
Klem fra meg i novemberklubben også. Slike merke dager kan være tøffe. Hadde nettopp 18 års dag siden jeg mistet mine to små gutter i uke 20. Det vil alltid være litt sårt men det blir bedre med årene.
Noen sår gror aldri, vennen. De bare gjør bittelitt mindre vondt med årene.
Elsie
Storebror juli - 03 og tvillinggutta juni - 08.
Husker veldig godt historien din, den gjorde inntrykk. Sender masse gode tanker til dere
Juli 08 og Oktober 10
Jeg husker også...håper du har noen du kan dele sorgen med og få satt ord på de du föler. Stor klem til deg fra meg og Frida.
Tenker på deg! Savnet blir aldri borte men smerten blir enklere å leve med! Ta den tiden du trenger
Verdens heldigste mamma til de vakreste i min verden
Siwen og trekløveret
Bjørnar (2008)Mathias (2005) Sondre (2002)
Husbyggingstråden min -siste husbyggeinnspurt
Tiden går fort. Husker så godt det her
Sender deg en god klem, selvom det er liten trøst
Gratulerer med 1års dagen lille vakre AlvaK
VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11
I dag er det 1år siden
Sitter i sofaen hjemme, mens lucas enda sover å gråter mine tapre tårer.. Hva skjedde med tiden? Det har gått så fort... Jeg savner jente mi så utrolig masse, tenker på henne hver dag..
*Sov godt jenta mi, mamma elsker deg*
Gråt og tenk og ta en rolig dag...
En stor og en liten.
Tenker masse på deg og Alvas pappa og er så lei meg for at dere ikke fikk oppleve å ha Alva hos dere. God klem til deg, jenta mi, i disse tunge dagene.
Elsie
Storebror juli - 03 og tvillinggutta juni - 08.
Sosiale Bokmerker