+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29

Diskusjon: Barseltårer!

  1. #21
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Summer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    342

    Sv: Barseltårer!

    Har ikke hatt noen barselstårer denne gangen. Merket bare at jeg var litt nedtrykt en dag etter fødselen, men det gikk fort over.
    Summer og barna
    (-99) (-05) og (-08)

  2. #22
    sivensaven
    Gjest

    Sv: Barseltårer!

    Sitat Opprinnelig postet av Sannemor Vis post
    Du er nå søt da, Modesty! Jeg var hardt rammet av barselstårer med nr. 1 men har slippet unna med de andre. Men når det er sagt så sitter tårene løsere enn ellers.
    Sånn var det med meg også Gråt masse med førstemann, ikke så mange tårer denne gangen. Vet ikke hvorfor det er sånn..

  3. #23
    Miriel
    Gjest

    Sv: Barseltårer!

    Sitat Opprinnelig postet av sivensaven Vis post
    Sånn var det med meg også Gråt masse med førstemann, ikke så mange tårer denne gangen. Vet ikke hvorfor det er sånn..
    Jeg tror kanskje det er fordi vi har gått igjennom det en gang før og kanskje føler oss litt sikrere nå enn sist?
    Selv så var jeg totalt usikker på morsrollen sist. Ante jo ingenting - hadde jo såvidt holdt en baby. Men denne gangen var det helt annerledes - så jeg tror jeg taklet det bedre.

    Men som sagt - mine barseltårer har kommet fordi jeg har hatt dårlig samvittighet for storebror. Merker jeg er utrolig svak for han nå

  4. #24
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    glovarm sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Sande i Vestfold
    Meldinger
    3,037

    Sv: Barseltårer!

    De tårene, de tårene
    De er akkurat det de er; barseltårer -De går over og denne gangen nyter jeg i grunnen tårene mine
    Mamman til Benjamin, Live (jan.`06) og Betina (des.`08)


  5. #25
    Miriel
    Gjest

    Sv: Barseltårer!

    Sitat Opprinnelig postet av glovarm Vis post
    De tårene, de tårene
    De er akkurat det de er; barseltårer -De går over og denne gangen nyter jeg i grunnen tårene mine
    Ja fordelen er at nå har vi faktisk lov til å gråte - uten å måtte ha noen grunn for det

  6. #26
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2008
    Meldinger
    2,467

    Sv: Barseltårer!

    .......
    Sist endret av Modesty; 04-05-2011 kl 14:13


  7. #27
    sivensaven
    Gjest

    Sv: Barseltårer!

    Sitat Opprinnelig postet av Miriel Vis post
    Jeg tror kanskje det er fordi vi har gått igjennom det en gang før og kanskje føler oss litt sikrere nå enn sist?
    Selv så var jeg totalt usikker på morsrollen sist. Ante jo ingenting - hadde jo såvidt holdt en baby. Men denne gangen var det helt annerledes - så jeg tror jeg taklet det bedre.
    Ja, du har nok rett Føler meg mer sikker nå enn sist, selv om det er ti år siden

  8. #28
    Seniormedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    JamJam sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Meldinger
    2,793

    Sv: Barseltårer!

    .................
    Sist endret av JamJam; 03-03-2009 kl 18:02



  9. #29
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2008
    Meldinger
    2,467

    Sv: Barseltårer!

    .......
    Sist endret av Modesty; 04-05-2011 kl 14:14


 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine