jeg var 17
15 eller yngre
16
17
18
19
20
21
22
23
24 eller mer
jeg var 17
5 turboer og en
97, 99, 02, 06, 11
18 her .
Jeg var 17 Nå har hun nettopp fylt 4. Hun blir storesøster i juli og da har jeg fylt 22.
Bonuspoden (`99) Bonussnuppa (`03) Thea (`06) Magnus (`10)
... Og ekkelt forelsket i verdens fineste fyr
* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ Bloggen ~ * ~ * ~ * ~* ~ * ~ * ~ *
Tenk, du har 2 barn før du er så gammel som eg var då eg fikk nummer 1........kanskje eg ikkje var så ung likevel...
Everything i know I learned from Berta!
Hehe, det er jo en definisjonssak da Jeg synes jo ikke jeg er ung nå... Seriøst, ikke i det hele tatt liksom! Men det er nok en del som synes det, både fordi jeg har to (ettehvert) og fordi jeg VAR ung når Vakreste ble født. Men da snakker vi nok i hovedsak om mennesker helt utenfor vår aldersgruppe
Bonuspoden (`99) Bonussnuppa (`03) Thea (`06) Magnus (`10)
... Og ekkelt forelsket i verdens fineste fyr
* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ Bloggen ~ * ~ * ~ * ~* ~ * ~ * ~ *
Akkurat blitt 19 når jeg fikk første og 21 når lille kom.
Nå er jeg 25 år om ikke mange mnd
VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11
Tror det er år og dag siden jeg krysset av på denne, men jeg var altså 20 da Eldste ble født. Nå er jeg snart 28 og har 3 barn. Føler meg ikke som ung mor I DAG, men det er nok mange som ser på meg som ung. Er jo mange som ikke en gang har fått sin første når de er 28
Jeg føler meg fortsatt som ung mor jeg, for det er nå mine venner begynner å bli gravide og da har jeg en på 5,5 og 3,5 år. Men begynner jo å bli gammel, men lever evig på at jeg var ung da jeg fikk CA Ønsker oss en liten en til å, men ikke enda....men ikke så mange år til for å si det slik. Så 3 barn å gift før jeg blir 30 år takk
Sosiale Bokmerker