Enig i at det er ustabilt frustrerende her på NM. Får begynne å opparbeide seg meldinger på BP da
jeg er med dit dere går....
Lita kom 12.mai.2010
Er gjerne med over!
Sliter litt med å finne frem på babyporten. Opprettet ikke sommermamma en lukket gruppe for oss der inne da vi fortsatt var på SM? (Hun hadde vel nikket tuppelura der dersom jeg ikke husker feil)
-94 -96 -99 17. mai 2010
Jeg mener også det ble laget ett lukket form for oss på BP... Men husker ikke hvem som laget det!
Jeg dukker opp etterhvert - men har bare dårlig og treg pcfor tida, så ALT tar tid...
Forresten, er det ikke sånn at noen grupper på BP er lukka, sånn at de ikke synes for ikke-medlemmer..?
HÆ - bytte forum?? Hvorfor det?? Er det noe som har gått meg hus forbi. Og hvor på Babyporten er dere?
Me er å finne under barn 2010, april-mai-juni
Masse velkommen caro!!! Me vil sjølsagt ha alle med oss, så fort deg inn til resten av gjengen
Da virker det som om mange av oss allerede har flyttet over. Koselig at så mange tar følge
Stolt trebarnsmor
OI SHIT!! Er så lenge siden jeg har vært innpå her, travelt å være trebarnsmor ;-) Men jeg følger også etter dere på BP, har aldri vært der før så skal prøve å finne frem
Gleder meg til å mase litt med dere igjen
Gucci
En prins '99, en prinsesse '04 og enda en prinsesse mai'10
Vi er å finne her
Stolt trebarnsmor
Sosiale Bokmerker