Hei jenter
Jeg er da blitt 36 år nå og Andrea ble til på 3. ICSI-forsøk på St. Olavs. Har dårlige eggreserver og mannen dårlig sædkvalitet, så vi hadde veldig dårlige odds. På siste forsøket var det kun 1 egg som overlevde, jeg hadde jo så lyst på to tilbake, men fikk ett supert 4-delt egg og mirakelet mitt er nå snart 3 uker . Jeg var med i April-klubben, August-klubben og Desember-klubben på SG. På SM var jeg i Septemberklubben, og nå er jeg her .
Har en datter fra før som blir 9 år i desember, hun og ble til ved St. Olavs. Hadde først ett avbrutt IVF-forsøk, så ett ICSI-forsøk, ett frys og til slutt ble jeg gravid på 2. ICSI. Hadde ikke dårlige eggreserver da, men eksen hadde også dårlig sædkvalitet . Ble satt tilbake 2 egg da.
Nå er jeg så heldig å ha to mirakel barn, og meg og sambo har jo snakket om å få en til så ikke Andrea blir "enebarn". Blir jo nesten enebarn når det er 9 år mellom, selv om storesøster er kjempestolt og har ventet i flere år på at jeg skulle få flere barn . Vi har ett egg på frys som var igjen etter 2. forsøket. Oddsene er jo dårlige for at det skal bli max klaff på bare det ene, men hvem vet . Men vi får se hva vi bestemmer oss for, jeg er ikke helt sikker. Var veldig trøtt og slapp i hele svangerskapet og kjempeglad for at jeg hadde en så stor og flink jente som klarte seg selv og hadde forståelse for at jeg ikke orket å finne på så mye med hun, kan ikke tenke på hvordan det hadde gått om hun bare var 2 år f.eks . Så tør jeg prøve bli gravid igjen? Tiden får vise
Sosiale Bokmerker