+ Svar på diskusjon
Side 3 av 3
FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 54 av 54

Diskusjon: Mai 2011

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tjukka sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Hurum
    Meldinger
    637

Sv: Mai 2011

Hei

Lister meg sakte inn Er i min egen lille babyboble og er ikke helt tilstede. Men synes
    Fikk en nydelig sønn på selveste 17 mai og har ei hærlig februar-06 jente .

Juniormedlem
    Rykte

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Ellingsrud/Oslo
    Meldinger
    2

Jeg kan vel like godt melde meg her. Er litt tidlig ute, for min hybelboer har ikke flyttet ut ennå, men nå er så vidt jeg har forstått siste medlemmet av terminklubben for mai i gang med fødselen (utenom meg altså), så da blir det nokså ensomt der inne

Hei,

jeg fikk en skjønn datter 5. mai, 3 dager over termin. Hun har tre eldre søsken, på 6, 4, og 2 år.

Hei Tjukka, Bebbiss og Lavendelpiken!

Holder på å bli gal av mengdene klesvask som hoper seg opp uten at jeg rekker å ta det unna, og er irritert på sambo som var på fylla i går og synes sååå synd på seg selv samtidig som han ikke gjør en damn shit for å få huset på stell. Passer meg dårlig når jeg må sitte her med puppen ute og bysse og ordne og ikke får gjort ting selv.

Har fått satt sammen nyvogna i dag da, det ble bra, og så har vi vært hos foreldrene mine og spist middag. Enda noe å få servert et bedre måltid uten å trenge å lage det selv.

Håper alle har hatt en fin helg!

God morgen alle sammen og velkommen til alle dere "nye"

Her går dagene virkelig unna. Jeg storkoser meg med jentene mine (ja, og kjæresten da så klart) og nyter hver eneste dag av denne nyfødt perioden. I dag er veslemor 17 dager gammel og mamman syns tiden går ALTFOR raskt!

I dag skal lillesøster introduseres for sykepleien. "langt fremme" som hun er, hopper hun over noen ledd i utdanningen og går rett på oppsummering av siste semester På onsdagen skal vi ha fremlegg av bachelor oppgaven, så da skal hun få "henge" på magen i sjalet mens mamman holder foredrag. Hva man ikke får til, når man må
    Vi fikk sensur på oppgaven sist fredag og det gikk IKKE som forventet. Der lyste det er stor C mot meg og en enorm skuffelse angrep Hadde i "værste fall" håpet på en B og så kommer dette. Nå skal vi ha muntlig forsvaring neste mandag og kan prate den opp til en B, men kjedelig er det uansett. Allikevel- A`en har jeg i begge jentene mine. Ikke dårlig å ta sykepleien på 4 år og samtidig bære frem 2 barn (selvskryt er viktig når man er liiiiiiiiiiiiiitt skuffa, ikke sant? ).

Dere, hvordan er det med smilet til babyene? lillesøster er så herlig. Når hun har fått mat og jeg løfter henne opp så hun "ser" meg litt bedre, så smiler hun med øynene- dvs jeg ser virkelig at hun koser seg. Det er så herlig! Smilet om munnen ser jeg bare når jeg skjønner det er luft på gang!

Nei, nå må jeg ordne meg litt her og fylle opp veslemor til kjøretur!

Ha en fin dag, jenter!

Hei hei!!

sniker meg inn å sier hei jeg og..... den lille er forsatt i magen og virker ikke som han el hun har tenkt seg ut med det første heller.... så her er det bare til å vente....

Så du er ikke alene, Bebbiss

Håper alle har det bra og koser seg med sine små
    14.04.09

Jeg er her

Fikk ei jente i april i fjor og en gutt nå den 25 mai. Vi koser oss men ting er ikke helt på stell enda og jeg sliter litt med samvittighet iht storejenta kjenner jeg...

Men det går seg vel til

Hei alle sammen!

Lillesprell: Luftsmilet ser vi ofte, men ikke noe mer enda. Men muldvarpen har enda vansker med å fokusere skikkelig. Kjedelig med dårligere karakter enn du hadde sett for deg, krysser fingrene for at du klarer å prate den opp!

Juniormedlem
    Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    7

Hei, alle sammen. Jeg fødte en deilig gutt 21. mai, som veide 3,920 g og var 55 cm lang. Vi har det koselig her hjemme, har vært en del ute og trillet, og i går var vi på helsestasjonen. Gutten har tatt igjen fødselsvekten sin etter bare ni dager, og det er vi kjempefornøyd med, særlig fordi vi har slitt litt med amming om natten (sårhet, sterkt sugebehov). Kjenner jeg har mange spørsmål og ting jeg er usikker på stadig vekk, og er glad for at det går han å bruke forumet her blant annet til sånt.
    Lillemann født 21. mai 2011

Ja jeg sa jo ikke hvem jeg var da jeg sa "hei" før her.. Det KAN jo være andre enn dere gamle kjente fra SM som er her også, selv om jeg ikke tenkte så langt Jeg fikk altså en nydelig liten gutt i slutten av april Hadde termin i mai og føler jeg hører hjemme i maikategorien likevel jeg da Første baby for meg (har bonus i tillegg). Mye nytt, men synes det går bra å være nybakt mamma jeg. Morsgleden mer enn veier opp for søvnløse netter og litt lite begrep om hva som er rett og riktig å gjøre i de forskjellige situasjonene Håper vi kan dra nytte av hverandre her inne OG kose oss med skravling når behovet for det er der

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Plastilina sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    398

Heihei.

Da har vi vært på 6 ukers kontroll i dag (lillegull blir jo faktisk 7 uker nå på fredag ) Han legger fint på seg og er nå 1,3 kg tyngre enn da han ble født - altså nå 3890 og ca 52 cm (vokst 6 cm). Han hadde lagt på seg 300 gram de siste 6 dagene så det er jo bra. Bare så himla synd at det føles som om 250 av de grammene har han lagt på seg om natta, for her starter natta rundt kl 02 og så holder han det gående hele natta med pupping og kaving og genrell uro. Vet ikke om han får for lite eller hva det er. Til natta skal jeg prøve å gi han flaske og se om det hjelper. Han ble henvist til fysioterapeut pga skjevhet i ryggen. Men ellers er det stort sett greit med oss. Er jo litt i tåka da siden hele natta går bort i konstant kaving og oppstykket søvn Men storkoser meg likevel

Heia jenter

Her er dere jo!
    Håper dette formet er mest mulig likt SM, for jeg har ikke hjerne til å sette meg inn i noe nytt. Har nok med bruksanvisninger til forskjellige baby-duppeditter (kom jo ikke bruksanvisning med baby )!

Så rart at vi alle (nesten alle er vel i mål) er nybakte mammaer! Helt merkelig! Trodde aldri dagen skulle komme!
    Nå er livet mye bedre, mye rart skjer og jeg har virkelig fått en god-gutt. Litt surpomp er han, men han gråter overraskende lite!
    Han var 3140 da han ble født, hvor lang han er aner jeg ikke og fikk ikke målt han siden han har ligget i seteleie så lenge. Han får ikke strekt ut bena sine enda. Men han ser lang og tynn ut Tipper han er 50-51 cm. Keisersnittet gikk som en drøm, men det var en absurd opplevelse. Men fantastisk!

Håper dere alle koser dere med småttisene

Hei på dere jenter!

Her driver jeg og maser på at folk må bli mer aktive her inne, men så skriver jeg ingenting selv. Det er så travelt med mine to små at jeg snart har glemt hva jeg heter, men kommer forhåpentlig sterkere tilbake. Jeg holdt på å begynne å grine da jeg fant ut at det er planleggingsdag i barnehagen på fredag, og sambo skal på jobb. Jaja, vi satser på at det blir litt mer struktur i hverdagen etterhvert...

Hos oss er det også planleggingsdag i bhg i morgen. Samboer tar en dag avspas., så jeg slipper å være alene med tre....
    Sigurd f. 16.11.05
    Sunniva f. 20.04.08
    Siv f. 25.04.11

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 3 av 3
    FørsteFørste 1 2 3

Lignende diskusjoner

1. Ny julekalender på NRK 2011
      Av Sukkerrose i forum Utenfor tema
      Svar: 1
      Siste melding: 11-03-2011, 20:25