Tror nok tre beltestoler tar mer plass, ja. Kan ikke helt se for meg at jeg klarer det i V50'n....
Tror nok tre beltestoler tar mer plass, ja. Kan ikke helt se for meg at jeg klarer det i V50'n....
Tamia, mor til Lillemor -07, Vesla -04 og Rampen -01.
Jeg hadde nok kjøpt en Touran om vi skulle fått en til mens de andre var små og vi trengte 3 barneseter. Har passat nå, og ser ikke for meg at vi hadde fått plass til ett sete til der.
To søte små
Vi har audi A6, no problem!
Nydelige storebror 04, skjønne lillebror 06 og prinsessen juni 09"Å rydde mens man har småbarn i huset, er som å måke mens det fortsatt snør."
Tidl. Septa
I den testen som det vises til ble de samme tre setene prøvd i samtlige biler, det stiller seg nok litt anderledes om man tar med bilen til forhandler og tester ut forskjellige sete kombinasjoner
Ford S-max har plass til 3 barneseter
Vi har plass i en BMW X5 til en beltestol, et bakovervendt og et babysete med base. Måtte riktignok bytte ut beltestolen til et som var en smule smalere for å komme lettere til når en skal å feste beltet til beltestolen.
Volvo xc90 har vi også, der er det enda litt mer plass i bredden og vi trengte ikke bytte ut noen av bilstolene.
Tror nok det er mange flere biler enn trygg trafikk har på listen sin som får plass til 3 bilstoler så lenge en prøver seg frem med forskjellige merker. Er tross alt billigere å bytte bilstol enn bil.
Stolt mamma til skjønne Hannah født 20.01.07 og lille Magnus født 29.10.08
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Go'guten '07
Snuppa '09
Vesla '11
Ser at TT mener at vår bil ikke har plass til 3 barneseter i baksetet, men det kommer vel helt ann på hvilken bilsetekombo de har prøvd seg på? Vi har nemlig Nissan Primera, og baki hos oss sitter det 3 stk barn. Det er trangt, men vi har da både hatt 2 bakovervendt + 1 fremovervendt, og 1 bakovervendt og 2 fremovervendt i baksetet på den. Pr. i dag har vi 2 stk Britax kid Plus og 1 stk TWE. Har også en Duologic som sto mellom de to kid Plus'ene, den er vel omtrent 2 cm smalere enn TWE, mener jeg å huske, så det var plass med det også.
Vi har ford galaxy og den har meget god plass til all verdens stoler og kombinasjoner Så veldig glad for at vi byttet til den. Hadde opel vectra før vi byttet til galaxyen og hadde da to stk acta graco duologic, samt storpia på pute. Det var trangt , men det gikk. Kunne ikke bruke isofix festet på duologicen, da hadde vi ikke fått plass.
Go'guten '07
Snuppa '09
Vesla '11
Sosiale Bokmerker