Fri og bevares. Hvis noen skulle ramle over informasjon som tilsier at jeg er gravid, så vennligst informer meg. Tenk om jeg ikke vet det selv!
Fri og bevares. Hvis noen skulle ramle over informasjon som tilsier at jeg er gravid, så vennligst informer meg. Tenk om jeg ikke vet det selv!
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,the courage to change the things I can,and the wisdom to know the difference.”Reinhold Niebuhr
September 2005 Mai 2010
Niobe: Du går jo allerede i uke 13.
Men vi har ordna litt sånn på si her, var litt redde for å si det til deg, så det kommer et lass med utstyr på døra om
sånn ca 20-24 uker, bare for å være på den sikre sida. Siden historien er såpass spesiell så har vi ordna med
sponsorer og alt, så du trenger ikke bekymre deg for verken bleier, Nan, grøt eller middagsglass.
Imidlertid må du nok regne med å stille opp i Se og Hør, men vi så på det som forholdvis overkommelig.
Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04
Vet om ei som fødte barn nr.3 og 4 hjemme på stuegulvet uten å vite noe! Sier HUN...men, skeptisk..tror det må være noe psykisk...alle andre inkl.meg har tenkt tanken begge gangene og flere har spurd for hun har både sett og gått som ei gravid, sånn som hun var med de to første, men neei, ingen bolle i ovnen der. Tror dere ikke mannen har fått sjokk da hun har født på stuegolvet plutselig, stakkars. Heldigvis gikk det bra hver gang. Og ikke minst moren som har fått telefon om at nå har du blitt bestemor igjen..for et sjokk....nå skulle visst mannen snippe seg, for han vil IKKE ha flere! Får se om han rekker å gjøre det i tide da....
Gratulerer Niobe
Split -07
til Niobe
HI har gjemt seg
Sosiale Bokmerker