+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26

Diskusjon: Uke 24

  1. #21
    Seniormedlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    aja sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2002
    Sted
    Indre Enfold
    Meldinger
    2,720
    Blogginnlegg
    2

    Sv: Uke 24

    Jeg har nok samme "oppdragelse" som det Kaaka har på mine. De var ikke store krabatene første gang de "styrte" bilen ned gårdsveiene rundt der vi bodde. Men igjen GÅRDSveier uten trafikk. Nå rygger de bilene til bestefar inn i gårdsplassen og har blitt litt mer avanserte i kjøringen Men dette er bestefars biler og på hans gårdsplass.Ikke på trafikkerte eller offentlige veier! Ikke i nærheten engang!
    Og så har gutta mine kjørt ATV alene siden de var 7 år. Da på lukket bane, og det siste året også på jorder (godkjent av bonden da).
    Så mamsn: Du burde nok spurt faren litt forsiktig om gutten fantaserer eller om det stemmer - og da under hvilke forhold.
    aja og go'gutta S -00 og M -02



  2. #22

    Sv: Uke 24

    Guttungen min også har sittet på fanget på gårdsplassen, så hvis det er det det er snakk om hadde jeg ikke reagert. Hvis de derimot har kjørt ut på vei der man kan møte andre biler, og i høyere hastighget hadde jeg så absolutt reagert. Jeg hadde startet med å snakke med barnefaren, og hvis det ikke hadde funket hadde jeg vurdert å tatt det videre. Evnt truet med å ta det videre, kanskje det hadde hjulpet.
    Mirra og -08

  3. #23
    Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Bimbeline sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Sted
    Den blaude kyststribe
    Meldinger
    3,740

    Sv: Uke 24

    Frøkna har da også sittet på fanget bak rattet, men på svært lite trafikkerte steder og her vi bor nå er det fullstendig uaktuelt.

    - At far i vinter valgte å la henne sitte på fanget til samboeren sin, og at de brukte SAMME sele, ser jeg mye mer alvorlig på, ettersom de faktisk
    kjørte et stykke på dårlig brøytet snøføre..
    Er dessverre lite man kan gjøre med sånt. Tror nok ikke barnevernet vil ta dette opp som en særlig alvorlig sak med mindre du har flere eksempler å komme med.

    Her koser vi oss med første skoleferiedag, frøkna har tatt fri fra SFO og skal være med meg på trening om ikke lenge.
    - Må kanskje få kledd meg da?
    Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04

  4. #24
    Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Carpe Diem sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Meldinger
    3,533

    Sv: Uke 24

    Har dere feiret sankthans idag da?

    Ikke vi!
    Feiringen begynte å sent at det ville bare blitt tull for knerten så vi har storkost oss hjemme.
    Grillet i nydelig vær og kost oss ute i hagen.
    19.30 gikk vi inn, da sprang knerten fremdeles rundt i bare shortsen.
    Elsker sommer og finevær!

  5. #25
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Catharina sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Bergens området
    Meldinger
    4,158
    Blogginnlegg
    2

    Sv: Uke 24

    Nei eg har egentlig aldri feira denne dagen
    Storesøster født 2005
    Lillesøster født 2007

    Hjemmeside

  6. #26

    Sv: Uke 24

    Ble ikke st.hans feiring her heller. Mini var hos pappan sin, og jeg var hos et vennepar og spiste. Savner litt feiringen som var da jeg var liten. Hele nabolaget samlet seg til grilling og vi hadde bål. Det var noe alle likte husker jeg.
    Mirra og -08

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine