+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22

Diskusjon: Tviler sånn på meg selv..

Sv: Tviler sånn på meg selv..

Nei skjønner du tviler på han altså!

Men du, bare sånn at du er klar over det på forhånd. Ofte får de et lite tilbakefall når de når nye utviklingstrinn (begynner å snu seg, krype, gå osv). Men det vil da være bare i en periode før det gir seg igjen, tenkte bare det var greit å vite.

Du får benytte tiden til å komme deg ut litt alene å samle energi Mye gulping er jo et tegn på KISS, så kan jo være det er bedringen på det som gjør at han har sluttet å spy?

Samma hva, det er jo kjempebra! Nå må du bare lade batterier, få tilbake troen på deg selv og nyte tiden med lille gutten din

Uregistrert
    Gjest

Sv: Tviler sånn på meg selv..

Hei. Ser det er kjempe lenge siden du la ut innlegget ditt. Håper virkelig du har fått litt hjelp og veiledning nå. Jeg er 24 år og har selv iktyose. Bading i varmt vann er uttørrende på huden uansett hvor mye olje du har i vannet, så styr unna dette spesielt på vinteren. Jeg er selv værst i huden i vinterhalvåret og vil tro det samme kan gjelde hos dere. De siste årene har jeg brukt Md formulation hudkrem, dette er ganske sterke kremer, men absolutt verdt et forsøk om ikke noe annet skulle funke. Ellers anbefaler jeg en tur til varmere strøk og masse bading i havet

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine