ka synes dere, burde jeg ta ny test i morgen si testen viste veldig veldig svakt i morges???
ka synes dere, burde jeg ta ny test i morgen si testen viste veldig veldig svakt i morges???
jeg håper det)
uten om den testen værker jeg veldig i lår og bak, av å til litt sånn voksesmerte til korsrygg, net våre veldig forskjølte og men eg veit ikke om det har noe å si.
huff er så spennende for streke var veldig svak men både meg å typen kunne se den når m såg veldig nøye etter.
første gang jeg var gravid hadde jeg ingenting vondt
he du hatt sånn vondt??
Jeg hadde egentlig ingen tegn, annet enn at jeg var konstant trøtt..
Ser du streken tydelig er det nok fordi det er "noen på vei" tenker ejg.. Du skal se at du er gravid
så veldig svak strek går..
strek er en strek på test
Du har vel kuppa tråden min litt nå, Trollmamma26?
Men det er greit, jeg trenger den ikke mer, for jeg er gravid!!
Forøvrig, mine symptomer, som nå kan bekreftes at ikke var innbilning, var kvalme 7-8 DPO, og et merkelig trykk nederst i magen.
Gratulerer!
+ = 1997 og 2005
er litt forvirra, tok test (cb) på tirsdag å den viste veldig svak som jeg sa tidligere her. men i dag tok jeg en ny å da viser d ikke to men bare enså jeg vet ikke jeg...
I uka før jeg testet positivt duret det veldig i livmora mi, som om noen hadde plassert en vibrator der inne. Helt merkelig, jeg veit, men jeg har aldri følt det verken før eller siden. I tillegg fikk jeg ekstremt dilla på makrell i tomat, og ble kjempesliten ved den minste anstrengelse.
født 13.11.2007 i uke 42+3; 4090 gram & 54 cm.
født 16.11.2010 i uke 39+2; 3820 gram & 52 cm.
Tusen takk for gratulasjoner, jenter!!
Gratulerer med spiren ja!
Hei
Eg er veldig plaget meg kramper i leggen og bak i låret.
Er det et tegn eller?
Skulle hatt menen for 4 dager siden..
Sosiale Bokmerker