De nederste bildene har vi tatt selv med et digitalt Olympus 5 megapixel kamera.
De nederste bildene har vi tatt selv med et digitalt Olympus 5 megapixel kamera.
Gratulerer så mye, Sannemor!!Så utrolig vakker!!
Dere var kjempeflotte begge to...og for et perfekt bryllup! Lykke til videre som ny-
![]()
SARA~~AUGUST 04~~ ER BLITT STORESØSTER TIL
NYYDELIGE HAAKON FØDT 17.MARS,2760 gr OG 46 cm LANG
~~Tinkerline fra SM~~
Så flotte dere var. Jeg fikk tårer i øynene av å se på dere.
Dette er faktisk noen jeg og sambo har snakket om å gjøre, men jeg er så redd jeg skal bli så sentimental og lengte etter barna, fam og venner og dele opplevelsen med, men samtidig er det slik jeg vil gjøre det. Savnet dere noen ??
Nyperose
-95
mai -05
9.mai -07
Opprinnelig postet av Pinky
![]()
Denne signatur har blitt slettet, fordi den strider i mot Signaturreglene.
![]()
For noen utrolig vakre bilder!! Til og med kaffedråper fra kaffekannen. Utrolig mange fine detaljer. Og for en _nydelig_ kjole du hadde!
Dere var et pent brudepar![]()
Virket som dere hadde en veldig fin og spesiell dag. Gratulerer![]()
Klart det var øyeblikk vi skulle ønske vi kunne dele med familien, men sånn umiddelbart savnet vi de ikke sånn alt for mye. Vi satte stor pris på at presten tok med guttene våre i "talen" sin og lot oss tenne lys for alle oss fire. Den eneste gangen jeg skulle ønske familien var der var da vi gikk ned kirkegolvet, men vi snakket med de på telefon like etterpåOpprinnelig postet av Nyperose
Opprinnelig postet av Dropsen
Vi fikk 143 bilder og det utrolig mange flotte bilder av mange detaljer. Vi setter spesielt stor pris på det siden det ikke var noen andre der til å dokumentere dagen.
Jeg og min forlovede skal gifte oss i New York i mars❤️, og vi leter febrilsk etter fotograf. Vi reiser alene, og vil gjerne ha noen bilder av seremonien og noen fine kjente plasser. Vil så gjerne se bildene dine, trenger inspirasjon og eventuelt kontakte de fotografene dere hadde. Hva betalte dere? Kunne du ha lagt ut bildene igjen?😁 Prøvde linken du hadde lagt ut, men kom liksom ikke til en ordentlig hjemmeside. Ser jo at det er lenge siden du har postet på denne siden, det kan jo være derfor.
Håper at du ser dette og tar deg tid til å svare😊
Hilsen T
Sosiale Bokmerker