VEL - ikkeno er så galt at det ikke er godt for noe - nå bestemmer du i hvert fall SELV akkurat NÅR du vil gjøre detOpprinnelig postet av isilme
Her i heimen gjøres det meste av den som orker....dvs som oftest samboer - når han en sjelden gang er hjemme da riktignok. Ellers er det jo meg - jeg er jo alene hele uka, så da er det jo ingen andre som kan gjøre det
Han kjører trailer, og er hjemme kun på helg, ei natt som regel - og i ferier. I ferier kan jeg legge fra meg stort sett ALT - da vasker han klær, lager mat, baker, skifter på senger, vasker hus, støvsuger, vasker gulv og passer unger. Det eneste han ikke gjør er å vaske badet. Men akkurat det kan jeg forsåvidt leve med - han er ikke så nøye som meg, så derfor er det greit å ta det selv.
Den stunden han er hjemme på helg gjør han masse da også, men det er jo begrenset hva han rekker på den korte stunden, og jeg vil heller at han skal være sammen med gutta den lille tiden som er.
I tillegg gjør han alt ute, med bil, hus og hage.
Får legge til at han ikke har ro i ræva, så han MÅ drive med noe hele tiden. Sitte rolig er farlig det.....
Sosiale Bokmerker