+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35

Diskusjon: Julegavetips!

  1. #21
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    4,232

    Sv: Julegavetips!

    Må bare slenge meg på de andre her å si at Moon sand er virkelig toppers, skikkelig gøy
    M OKTOBER 2002
    T SEPTEMBER 2008
    A SEPTEMBER 2010

  2. #22
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Missy sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2002
    Sted
    Harstad
    Meldinger
    1,655

    Sv: Julegavetips!

    Når jeg søker etter moon sand på nettet, finnes det bare i usa og danmark..
    Har de det ikke her i Norge? Ikke har jeg sett det i noen lekebutikker her heller.

    Men dere som har bestilt derifra...hvordan blir det med toll og slikt??
    Missy
    Vesla -02

    Lillebror -08
    Lillemor juli- 10

  3. #23
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    4,232

    Sv: Julegavetips!

    De har det på både Brio og Toys r' us her iallefall. Burde jo finnes andre steder i landet også da
    M OKTOBER 2002
    T SEPTEMBER 2008
    A SEPTEMBER 2010

  4. #24
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Missy sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2002
    Sted
    Harstad
    Meldinger
    1,655

    Sv: Julegavetips!

    Jeg fant det!!! Moon sand altså!!
    Startsettet til 299.- portofritt!! www.greenbasket.no
    Missy
    Vesla -02

    Lillebror -08
    Lillemor juli- 10

  5. #25
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tittei sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    1,800

    Sv: Julegavetips!

    De selger også moon sand på pytt & panne til 299,-

    Stolt mamma til Emma født 22 januar 2004 og lille Mia som kom 28.juni 2009 (31+2)



  6. #26
    Mamsen85
    Gjest

    Sv: Julegavetips!

    Har begynt så smått å tenke julegaver jeg for å prøve å fordele utgiftene litt Så tar gjerne i mot tips og gode tilbud dere kommer over :jepp:



    Crocs, vanlige, med for, støvler osv mye billigere enn i butikk her til ca 280kr(inkl.porto) (www.taylorshoes.com)

    Frisørmerker i hårpleie (www.loocfantastic.com)

    Joggedresser, leker og andre klær, mange gode tilbud (www.sportmann.no)

    Ellers tenker jeg fotogaver til besteforeldre og slik, enten hjemmelagd eller hos et eller annet firma
    Det jeg har gitt hvert år er en film av poden, jeg filmer litt gjennom året også legger jeg det inn på pcn - legger på musikk, tekst, supplemerer med bilder osv og brenner det ut på DVD - suuupert til familie, venner og slekt som kanskje ikke ser barnet så ofte

  7. #27
    Nathalie23
    Gjest

    Sv: Julegavetips!

    Sant så sant best å begynne tidligst mulig tenker over det, ikke så lenge til jul bare snart 3 mnd og de måndene går veldig fort

  8. #28
    Sommer-Mamma
    Gjest

    Sv: Julegavetips!

    Jeg har kjøpt årets første julegave jeg-en termos til svigerfar på XXL Vi er igang YEAH! Om å gjøre å være ferdig i oktober, før hysteriet begynner. Deilig å bare nye førjulestiden uten shopping synes vi

  9. #29
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Kiara_pus sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Meldinger
    3,014

    Sv: Julegavetips!

    uttrekkbare grillspyd til turer i skog og mark. Kjempefin gave til både gutter og jenter.


    Til besteforeldre/oldeforeldre er det koselig med opptak der barna synger og eller forteller.

  10. #30
    Mamsen85
    Gjest

    Sv: Julegavetips!

    www.vistaprint.no - BILLIGE bordkalendere

    www.asos.com - mye kult venninnestæsj, hold dere under 200, uten frakt, så slipper dere toll og tull (jeg fant en negletørker og lipgloss som min divavenninne skal få..) Mye fine klær og sko der også, men da må man belage seg på toll, moms osv.. så der holder jeg meg til HM

  11. #31
    WilliamsMamma
    Gjest

    Sv: Julegavetips!

    Til litt eldre barn kan man lett lage ne stilig lampeskjerm med noe de liker.
    Her har jeg kjøpt de der runde rislampeskjermene fra ikea, printet ut ting jeg vet mottakeren liker og limt det på med decopage-lim.
    Så blir det jo så stilig farge på lyset også

  12. #32
    maurhild
    Gjest

    Sv: Julegavetips!

    På lindex,kappahl osv er det halv av rød pris etter jul. Jeg pleier å handle klær til bursdag og julegaver til barn. Her gjelder det å sett av litt penger så en har etter jul da..men en får MYE for pengene. Har også kjøpt dure smykker osv på salg til slekt og venner. Har fylt opp en stor eske med julegaver allerede. Men som alltid blir det igjen noen til siste liten og da ender en ofte opp med noe dyrt..

  13. #33
    Millifia
    Gjest

    Sv: Julegavetips!

    www.nfoto.no har mange fine fotogaver og blant annet en liten fin fotobok til bare 59 kroner. Kjempefin gave!
    Portoen er 49,- og jeg bestillte mange saker der(7 fotobøker, to krus, musematte etc) og portoen ble fremdeles 49,-

    De hadde også gratis farsdagskort (som man kunne sette inn bilder i, skrive personlig tekst på etc...)

  14. #34
    Millifia
    Gjest

    Sv: Julegavetips!

    Personlig almanacka

    Her kan man bestille stilige almanakker! Man velger omslagsfarge, innhold etc selv... Hvis man vil kan man også få en valgfri tekst på omslaget...f eks navnet sitt.

    Har bestillt noen slike til julegaver jeg... Har ikke fått dem i posten enda, men venter spent....

  15. #35
    Millifia
    Gjest

    Sv: Julegavetips!

    https://www.gavermedmening.no/

    Disse hønene etc. er fine å gi bort!

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine