+ Svar på diskusjon
Side 2 av 6
FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 112

Diskusjon: Ny presentasjonsliste 2008

  1. #21
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    marie_83 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    i et stort hus
    Meldinger
    2,898

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Sitat Opprinnelig postet av *Linda* Vis post
    Vi får holde sammen og dele sorgene
    .........................................................

  2. #22
    Mamma'n til M
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Jeg blir 25 i år jeg også, men det er nesten et år til fortsatt da.
    Jeg tok meg i å føle meg fryktelig gammel i det jeg fylte 23 jeg, av en eller annen grunn. Aner ikke hvorfor, men nå føler jeg meg plutselig som om jeg er rundt 25 en plass. Litt skummelt å tenke på at tiden går så fort, og at jeg plutselig kan ha passert 30...

    Det høres jo ut som om jeg synes det er en forferdelig ting, men det er vel mer det at tiden går så fort som er skummelt.

  3. #23

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Hei.
    Jeg er 24år, 25år i mars.
    Har ei jante på 6år og en gutt som blir 2år i mars. Jeg var 17 da jeg ble gravid første gangen, og 18 da jeg fødte. Lillegutt er født to dager før min 23års dag

    Jeg går for tiden på voksenopplæring, helseservicefag. Netse år blir det apotekteknik.
    Har jobbet en del i helseyrker, hjemmetjenesten, personlig assistent og på sykehjem.

    Jeg er gift på 5.året. Mannen min er fra Pakistan, så jeg har to herlige "blandings" barn
    Mamma til tre
    Jente 2001, Gutt 2006 og
    lille A 16.9.08

  4. #24
    posky
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Heihei! Jeg er posky. Fylte 20 nå i januar, og har Emilie som er 3,5.

    Ble gravid når jeg var 15, fikk henne når jeg var 16. Lagde helvete på hele mammas side av familien, og ja, idet hele tatt. FOR en jævelunge.

    Men ihvertfall.. Nå går jeg første året på vgs. Helse og sosialfag. Har rotet litt og ikke helt visst hva jeg har villet, så jeg er jo litt sent ute, kan man si.

    Har en kjempeherlig kjæreste som jeg totalt har vært sammen med i nesten 2 år. (Litt klabb og babb innimellom, men dog. )
    Emilie forguder han, og alt er flott.

    Vi bor forløpig i kjellerleilighet i samme hus som mamma og de, men jeg håper jeg snart får muligheten til å ta lappen slik at vi kan flytte for oss selv.
    Vil ikke bytte barnehage, for den hun går i nå er PERFEKT. Virkelig.

    Ja, det var litt om oss. Håper det blir litt aktivitet her inne igjen.

  5. #25
    Supermedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    MammaAne sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    1,002
    Blogginnlegg
    13

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Hei!
    Jeg ble 22 i oktober som var.. Plutselig "gammel"!
    Meg og sambo fikk ei nydelig jente 16 mai i fjor, så i går ble hun 8 mnd! Tia flyr! Forlovet oss når jeg var 5 mnd på vei å bryllupet nærmer seg med stormskritt!! 23 august er jo snart!
    Er på jobbjakt å håper jeg får jobben jeg har søkt på nå!! *krysser fingre og tær* Så skal pappan være hjemme med henne til hun forhåpentligvis får barnehageplass i august! Han gleder seg kjempemasse!!

    Gleder meg til å bli kjent med dere!

  6. #26
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Blesha sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2002
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    2,832

    Sv: Ny presentasjonsliste 2007

    Jeg er 1982-modell, og fikk en gutt i slutten av 2002. Han er en meget aktiv gutt, som er veldig interessert i tog. Er gift med pappa'n til gutten vår, og har også et bonusbarn (min kjære sitt barn fra tidligere). Bor i Oslo i blokkleilighet, og trives godt med det. Jeg er student for tiden, i alle fall til april. Håper å få jobb innen kontor og administrasjon etter fullført skole, som sekretær, kontormedarbeider eller lignende. Har gått barne-og ungdomsarbeider utdanning på videregående skole, men kroppen sa stopp i fjor vinter, og jeg måtte skifte retning. Vil veldig gjerne tilbake i jobb med barn og ungdom senere, men da i en mindre fysisk belastende type jobb.




    Gutten vår satt bakovervendt i Britax Two Way Elite til han var 5 1/2 år. Bakovervendt er tryggest!

  7. #27
    JanuarSpiren
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Da kan jeg endeig melde min annkomst her!
    Babyen vår har kommet! En liten jente, Medina heter hun.

    Selv er jeg en gift jente på 20 år (blir 21 i mai). Dette er vårt første barn.
    Vi eier en leilighet i Oslo.
    Jeg er ikke helt ferdig med utdannelsen, startet på allmennpåbygg nå i høst, men tror ikke jeg får fullført. Selvom jeg fikk lov å ta med ungen på skolen og følge undervisningen så godt jeg selv klarte...

    Vel, det var noen linjer om meg...
    Sist endret av JanuarSpiren; 05-02-2008 kl 15:36

  8. #28
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Chrissa87 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Nøtterøy
    Meldinger
    284
    Blogginnlegg
    12

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Velkommen hit Januarspiren!! Godt å se deg igjen! Du må være med å skravle her med oss
    Blei mamma til Leander 14. oktober 2007

  9. #29
    henrikke91
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    hei

    hetter henrikke og er fra stavanger har en sønn som hetter torbjørn og han er født 19.12.07
    jeg bor for tiden med mor mi og skal forsette på restaurant og matfagt til neste år
    Er foresten 16 år.

  10. #30
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Meo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Tønsberg
    Meldinger
    5,795
    Blogginnlegg
    3

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Velkommen
    Bonuspoden (`99) Bonussnuppa (`03) Thea (`06) Magnus (`10)
    ... Og ekkelt forelsket i verdens fineste fyr
    * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ Bloggen ~ * ~ * ~ * ~* ~ * ~ * ~ *







  11. #31
    WilliamsMamma
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Tjohei!
    Er ikke så aktiv her inne, men leser en del allikevel
    Jente på 19, snart 20, med en sønn på 3 år.
    Fikk William i Januar 1. året på vgs, var tilbake på skolebenken i Mars/April.
    Gjorde meg ferdig samtidig som alle andre på min alder (Juni 2007), kjøpte meg leilighet, flyttet til Trondheim og begynte på Interiør-linja på NKF.
    Pga. av rusproblemer ble det slutt med barnefar da William var 9 mnd, men jeg var skikkelig heldig et halvt år senere og møtte min nåværende kjæreste som er helt utrolig flink til å stille opp for meg og sønnen min.
    Trives godt i Trondheim, selv om jeg har hverken kjæreste eller familie her. Dagene går mye til skole, men når jeg har fri nyter jeg all tiden sammen med William, som er en herlig men bestemt liten luring
    Sånn, det var vel meg i et nøtteskall.

  12. #32
    lucas' mamma
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    jeg er ny her jeg da...

    Jeg har en gutt på 5 mnd.. (september 2007)

    jeg er hjemmeværende, og har verdens beste samboer...

    Veldig glad i musikk og slikt..

  13. #33
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    297

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Jeg er mamma til en liten juli07 modell har akkurat blitt 21 år, og bor i oslo. For tiden er jeg hjemme, men fra høsten er nokk status student

  14. #34
    super sjefa
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Super Sjefa her!
    Jeg er 24år (blir 25 i år), er gift med den mest fantastiske mannen i hele verden Vi har 3 barn i sammen, Kristina på 5 1/2år Maja Elise på 2 1/2år og minsten Markus Leander på 1 år. Vi bor i stort hus som vi konstant pusser opp på minimalt budsjett( penger så vi en dag kan bli ferdig) Utdannels???? Naj, det har jeg ikke sett. Har delvis kostymesyer utdannelse, å en påbegynnt interiørkonsulent utdannelse som jeg har permisjon fra. Ikke vet jeg om jeg går tilbake til interiør utdannelsen, da jeg mye heller vil bli jordmor Så jeg krysser fingra for å få meg en studiekompetanse slik at jeg får starta på sykepleien. Jeg er et dotte hode uten like som snakke hele tiden. Jeg tror mange damer her inne kan bli heftig provosert av meg, elsker å gå mot strømmen Jeg står for mine meninger!
    Jeg har hatt en del ulike jobber, men sa nettopp opp jobben som jeg har hatt de 4 siste åra, dritt lei av å jobbe helger, helger og atter helger. Ba om mer fast, som jeg aldri har fikk. Så nyansatte på 17 år få mer fast enn meg som hadde jobbet i 4 år, som nesten aldri hadde vært borte fra jobben (eh, fikk 2 barn mens jeg jobba der, men var likevel lite borte) Så jeg gadd ikke mer, å sørga for at oppsigelsetida mi gikk ut bare et par uker før julebordsesongen, som en gedigen hevn.. Lurer på hva sjefen min gjor med 3 nyansatte 17 åringer i resturanten...Som ikke har lov å servere alkohol Me bad???
    Se der ja, jeg bla bla bla hele tiden
    Sist endret av super sjefa; 14-02-2008 kl 00:00

  15. #35
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    cathy sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Meldinger
    2,011

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Hei Litt om meg......er ei jente på 24 år( 25 i mai). E mamma til en liten tøffing på 3 år Var hjemme m han til han var 2 år Har jobbet 1 år m trening av travhester. Når jeg ikke e på jobb e jeg som regel sammen med gutten min Sambo jobber m salg så han e bare hjemme fre., lør., og søn. som regel.........kan være borte lengre og.
    Det var litt om meg.........elendig m dette presentasjonsstyret Jeg e ikke ny her på nm.....har vært her i 3 år, men borte i perioder pga en utrolig dårlig pc.........

  16. #36
    Juniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Feb 2008
    Sted
    Lørenskog
    Meldinger
    5

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Hei på dere!

    Jeg er (veldig) ny her, med en datter på 17 dager! Jeg er 23 år, gift og bor i Lørenskog. Fullførte bachelor i spesialpedagogikk våren 2006, og har jobbet i barnehage og ungdomsskole etter det. Nå har jeg permisjon, og vet ikke hva jeg skal jobbe med når den er over. Mye jeg kan tenke meg!

    For tiden bruker jeg dagene til å komme til meg selv igjen etter fødselen, og koser meg hjemme med lille lykketrollet

  17. #37
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Meo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Tønsberg
    Meldinger
    5,795
    Blogginnlegg
    3

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Velkommen Vi er en veldig trivelig gjeng og håper du vil kose deg her sammen med oss
    Bonuspoden (`99) Bonussnuppa (`03) Thea (`06) Magnus (`10)
    ... Og ekkelt forelsket i verdens fineste fyr
    * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ Bloggen ~ * ~ * ~ * ~* ~ * ~ * ~ *







  18. #38

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Sitat Opprinnelig postet av Overraskelse Vis post
    Hei på dere!

    Jeg er (veldig) ny her, med en datter på 17 dager! Jeg er 23 år, gift og bor i Lørenskog. Fullførte bachelor i spesialpedagogikk våren 2006, og har jobbet i barnehage og ungdomsskole etter det. Nå har jeg permisjon, og vet ikke hva jeg skal jobbe med når den er over. Mye jeg kan tenke meg!

    For tiden bruker jeg dagene til å komme til meg selv igjen etter fødselen, og koser meg hjemme med lille lykketrollet


    Rop ut om du vil trille eller møtes da.
    Bor jo rett ved lørenskog og er selv 23 ( i sept )

    Fødte på ahus? KAnskje du så venninna mi som fødte for 16 dager sia der, da...
    Var på barselbesøk og la merke til VELDIG mange unge mødre med nyfødte nurk der
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  19. #39
    JanuarSpiren
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Sitat Opprinnelig postet av Overraskelse Vis post
    Hei på dere!

    Jeg er (veldig) ny her, med en datter på 17 dager! Jeg er 23 år, gift og bor i Lørenskog. Fullførte bachelor i spesialpedagogikk våren 2006, og har jobbet i barnehage og ungdomsskole etter det. Nå har jeg permisjon, og vet ikke hva jeg skal jobbe med når den er over. Mye jeg kan tenke meg!

    For tiden bruker jeg dagene til å komme til meg selv igjen etter fødselen, og koser meg hjemme med lille lykketrollet
    Velkommen!
    Gratulerer så mye!
    Får vi se et bilde av kjønnheten din ?
    f

  20. #40
    Juniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Feb 2008
    Sted
    Lørenskog
    Meldinger
    5

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Sitat Opprinnelig postet av _Kine Vis post


    Rop ut om du vil trille eller møtes da.
    Bor jo rett ved lørenskog og er selv 23 ( i sept )

    Fødte på ahus? KAnskje du så venninna mi som fødte for 16 dager sia der, da...
    Var på barselbesøk og la merke til VELDIG mange unge mødre med nyfødte nurk der
    Det hadde vært hyggelig! Jeg fødte på A-hus, ja! Det var helt texas der da jeg fødte- var fullt på alle rommene og folk lå på gangen på barsel... Det skulle ikke være lov. Jeg fikk plass på et 4mannsrom i alle fall, slitsomt nok allikevel! Pussige romkamerater der, så var veldig godt å komme hjem!
    Sist endret av Overraskelse; 08-03-2008 kl 10:48

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 6
    FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine