+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 5 av 5

Diskusjon: Dere desember mammaer som fullflasker

  1. #1

    Dere desember mammaer som fullflasker

    Jeg begynner og gå over kun til mme nå, bruer hipp mme. Det jeg lurer på er hvor mangen måltider spiser deres, hvor mangen ml til hvert måltid og ca toltal mengde i døgnet. (og når de er født)

  2.  
  3. #2
    Seniormedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Myria sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Skedsmo
    Meldinger
    1,585

    Sv: Dere desember mammaer som fullflasker

    Thomas er 2½ måned gammel, og vi bruker også Hipp. Han spiser 5-6 måltider i døgnet (dvs hver tredje/fjerde time på dagtid, om natten sover han åtte timer i strekk uten mat). Han spiser et sted mellom 100 og 145 ml om gangen, og han spiser gjerne de største måltidene om kvelden og mindre måltider om morgenen/dagen.
    Mamma til to vakre gutter født 01.12.08 og 08.03.11.
    Og til slutt ei skjønn lita jente 17.01.13.

  4. #3

    Sv: Dere desember mammaer som fullflasker

    Tusen takk for svar Myria, da ser jeg at det nok er vanlig slik lille gull spiser og.

    Han tuller litt ekstra med måltidet grunnet amme avvenning, og slik var dette døgnet:
    Kl 07.30 100 ml
    Kl 10.00 30 ml
    Kl 12.00 110 ml
    Kl 15.00 70 ml
    Kl 18.00 30 ml
    Kl 19.30 110 ml
    Kl 21.30 70 ml

    Totalt 520 ml

    Han bruker og bare og ha 5-6 måltider, og sover vanligvis 6-8 timer i strekk på natta nå.

    Ja, han ble født 11.12.

  5. #4

    Sv: Dere desember mammaer som fullflasker

    Sitat Opprinnelig postet av Myria Vis post
    Thomas er 2½ måned gammel, og vi bruker også Hipp. Han spiser 5-6 måltider i døgnet (dvs hver tredje/fjerde time på dagtid, om natten sover han åtte timer i strekk uten mat). Han spiser et sted mellom 100 og 145 ml om gangen, og han spiser gjerne de største måltidene om kvelden og mindre måltider om morgenen/dagen.
    Mine to er født på samme dag som Thomas og spiser også ca 5-6 ganger daglig, ca 100 ml gangen.

  6. #5
    Tonjoka
    Gjest

    Sv: Dere desember mammaer som fullflasker

    Hei!
    Oliver er 3 mnd og vibruker NAN. Han ligger på gjennomsnittelig 135 ml. Men noen ganger spiser han bare 100 ml. Men aldri under dette..

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine