Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-06-2009, 18:10   #1
Seniormedlem
 
Nikonius sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 1,986
MP Rating: 100% (1)
Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.
Flere profiler på facebook?

Er det mulig å lage seg fler profiler på facebook?
Eller er det sånn som her at man blir "kastet" ut hvis man gjør det?
Jeg har blokkert en person og så fikk jeg en venneforesp. fra et navn
jeg ikke kjenner til og et bilde jeg ikke kjenner personen på, lurer på om
denne personen prøver å lurse seg inn på profilen min?
Jeg ignorerte selvfølgelig personen og åpnet ikke pm heller fra samme pers.
__________________
Nikonius og go'ungene!
Nikonius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2009, 18:21   #2
Seniormedlem
 
Nikonius sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 1,986
MP Rating: 100% (1)
Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Flere profiler på facebook?

fant ut at dette er en person som har fellesvenner med meg som jeg enten ikke
husker(pga kallenavn) eller som tror hun kjenner meg...

Da var det ihvertfall ikke den blokkerte personen
__________________
Nikonius og go'ungene!
Nikonius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2009, 18:41   #3
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Flere profiler på facebook?

Paranoid
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2009, 19:14   #4
Supermedlem
 
Kastina sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,448
MP Rating: 0% (0)
Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.Kastina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Flere profiler på facebook?

Jeg opplevde at exen min har laget to profiler. Blokkerte ham samme dagen jeg fant ut han var på FB, og etter nesten to år får jeg venneforepsørsel fra ham!! Han er psykopat og mishandlet meg og jeg brukte lang tid på og komme meg bort fra ham. så sjokket var faktisk litt stort da han plutselig hadde funnet meg... Så greia hans er at han har laget en ny, helt lik profil med samme dobbeltnavn og etternavn, men ikke søkbart. Så når jeg søker på ham nå, får jeg ham ikke opp, dermed kan jeg ikke blokkere ham heller Han har nå lagt til på ny alle 200-300 "vennene" sine...

Fikk litt noia, og lurte på om han gjorde alt dette pga meg, men er jo 15 år siden jeg flyttet til andre kanten av landet for og komme bort fra ham..

Lurte på om jeg skulle sende FB en mail om og få blokkere ham igjen..
__________________
mai -03 og mai -06
Kastina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2009, 20:21   #5
Moderator
 
isilme sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 14,601
MP Rating: 0% (0)
isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Flere profiler på facebook?

Vet om et par stykker som har flere profiler, bare med forskjellige mailadresser. Men godt å høre at det var en uskyldig forespørsel da!
__________________
Alenemor til jan'04 og april'06..............Send PM


I'm a little teapot, short and stout. Here is my handle, here is my...other handle..Oh crap, I'm a gravy boat!
isilme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com