Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-06-2006, 12:38   #1
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,038
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
.....

Takk for svar.

Sist endret av Stine-mor; 02-08-2006 kl 16:20.
Stine-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 13:31   #2
Supermedlem

mama sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,401
MP Rating: 0% (0)
mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.
Sv: Jentene til venninnen min kom så alt for tidlig.

Jeg synst den tanken er veldig fin. tror kanskje menn tenker litt anderledes enn oss damer. Jeg tror mammaen vil føle det godt at det bare ikke glemmes at der var en liten jente til. Om de har lyst så kan de jo legge den på graven.

Nå har ikke jeg mistet noen så dette blir bare synsing.

mama er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 14:40   #3
Seniormedlem

Lotte26 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På dansegulvet
Meldinger: 1,898
Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.

Syns det var et fint forslag jeg!
Lotte26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 14:44   #4
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Det synes jeg var en vakker tanke.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 14:46   #5
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ble helt rørt jeg!

Det er som du sier to barn venninna di fikk.
Dessverre lever ikke minstejenta -
men hun lever i hjertet og minnet til mammaen -
og jeg tror venninna di kommer til å sette veldig pris på det!

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 14:55   #6
Supermedlem

Lavidamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,358
Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.

Jeg synes tanken er fin. Hvis du vil, så kan du jo fortelle hvorfor du valgte to bamser, enten muntlig eller via et kort.

Lavidamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 15:01   #7
Veteranmedlem

Estrella sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 3,092
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes at tanken er kjempe fin jeg. Det er jo 2 jenter hun har fått selv om den ene dessverre ikke klarte seg.
Gammel 25-06-2006, 17:20   #8
Supermedlem

Probat sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,028
Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.Probat har en strålende fremtid.

Jeg syns det var en nydelig tanke. Jeg kjenner noen som mistet en tvilling, og hun er veldig tydelig på at den de mistet ikke er glemt. Så da må det jo være fint at andre også husker.

f. 26. april 2006

f. 5. mars 2008
Probat er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2006, 17:35   #9
Veteranmedlem

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 4,322
Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig tanke! Gjør det du

Embriksmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2006, 18:08   #10
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 186
Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.Tuppen er et navn alle kjenner.

Tror sikkert hun vil sette pris på det. Det er viktig å ikke glemme hun som dessverre ikke klarte seg, og det er nok godt for venninnen din å se at andre også tenker det samme.
Tuppen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:54.