Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-04-2006, 13:48   #1
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,097
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.
Hjemmeside

Jeg har laget en hjemmeside til minne om vår lille kjempe.

www.piczo.com/lillesigurd

Den er under arbeid, men det er lov å legge igjen noen ord i gjesteboken! Jeg vil så gjerne dele den gode gutten min med hele verden!
Gammel 11-04-2006, 14:59   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 27
MP Rating: 0% (0)
anett1973 har slått av rykte
rørt Sv: Hjemmeside

Sitat:
Opprinnelig postet av Blondie
Jeg har laget en hjemmeside til minne om vår lille kjempe.

www.piczo.com/lillesigurd

Den er under arbeid, men det er lov å legge igjen noen ord i gjesteboken! Jeg vil så gjerne dele den gode gutten min med hele verden!
Så nydelig han er.
Skal legge igjen en liten hilsen
Gammel 11-04-2006, 21:05   #3
MTB
Seniormedlem

MTB sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,452
MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.
Sv: Hjemmeside

Så utrolig nydelig liten gutt Blondie Skal få lest, og sett mer på siden hans senere.
Gammel 12-04-2006, 14:51   #4
Medlem

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 447
marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.marissa har mye å være stolt av.

Så utrolig nydelig han er!!
marissa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2006, 14:53   #5
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.

Nydelige unger! Også så mye de ligner hverandre
Gammel 14-04-2006, 22:44   #6
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Meldinger: 2,097
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.

...og på tross av at jeg hater bilde-signaturer så måtte jeg lage en! Lille Sigurd min må jo vises frem!
Gammel 17-04-2006, 00:51   #7
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,483
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Selvom jeg ikke kjenner deg.. og ikke kan forestille meg hva dere har gått gjennom.. har jeg fulgt historien deres og delt sorger og gleder.. Du har 3 nydelige barn, Blondie! Lille Sigurd vil bli husket av mange!
Takk for at du deler dette!
Gammel 17-04-2006, 01:44   #8
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

For en utrolig vakker gutt Sigurd var - og er!

Du har lagd noen nydelige sider om ham -
som var gode - og vonde å lese på en gang!

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 00:31   #9
Seniormedlem

Gurine sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 2,291
Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg la igjen en liten hilsen til deg/dere. Men glemte å skrive at det var meg. En flott og sterk minneside du har laget.

Fått meg verdens beste kjæreste. Og vips, så var det 9 barn
Gurine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 01:28   #10
Supermedlem

tutta sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bogstad
Meldinger: 1,133
MP Rating: 100% (2)
tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.tutta er fantastisk mot andre.

For en nydelig side du har laget om lille,tapre Sigurd!

Member of CdJ
tutta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:24.