Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-07-2006, 12:54   #1
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,420
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg har stilt opp i avisa...

Beklager at jeg har tatt vekk linken til artikkelen, men jeg ønsker ikke at bilder av barna med fullt navn skal ligge ute så lenge.. Håper dere har forståelse for det.

Tusen takk for all støtten vi har fått! Følte at det var riktig å stille opp og har fått tilbakemeldinger fra andre som har opplevd det samme, som takker for at jeg har gitt denne sorgen et ansikt.

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

Sist endret av 2 fine barn; 17-07-2006 kl 20:13.
2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2006, 13:24   #2
Seniormedlem

MatiR sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,942
MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg har stilt opp i avisa...

Helt ufattelig at en lege kan si noe sånt!

Ufattelig trist lesning
MatiR er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2006, 13:56   #3
Supermedlem

Starlight sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,431
Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rita_83

Helt ufattelig at en lege kan si noe sånt!

Ufattelig trist lesning

Helt enig!

Det skulle ikke vært lov!
Gammel 15-07-2006, 14:07   #4
VIP-Medlem

Trollmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,233
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg sitter nå med gåsehud . For en vond opplevelse dere ha hatt
Finner ikke ord for det legen presterte å si ...han skulle fått seg en oppvekkende lusing som kan si noe så kaldt i en så vond stund .

Vil bare gi deg masse varme klemmer jeg nå og takke for at du forteller din historie så kanskje noen våkner og lærer at man skal ta vare på de som har slike opplevelser .

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2006, 15:05   #5
Seniormedlem

Jannis sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,943
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.

Så tøft av deg å stille opp i avisa . Har " sett" deg inne på englesidene også.

Så forferdelig at dere fikk så elendig oppfølging da . Det var jo virkelig å legge stein til byrden deres.
Vi har en lignende historie som dere, men fikk en fantastisk hjelp og oppfølging hele veien på vårt sykehus. Rart at det skal være så stor forskjell i rutinene på de forskjellige sykehusa da. Vi hører også til i Helse Midt-Norge.

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2006, 15:34   #6
Seniormedlem

kalufs sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,959
kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.kalufs er fantastisk mot andre.

Åå, dette var sterkt lesing. Stakkars dere, for en dårlig oppfølging av sykehuset.
kalufs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2006, 16:44   #7
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,483
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av kalufs
Åå, dette var sterkt lesing. Stakkars dere, for en dårlig oppfølging av sykehuset.
Gammel 15-07-2006, 19:46   #8
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,742
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig tøft av deg å stå frem med historien deres! La oss virkelig håpe helsepersonell leser den, så ikke flere opplever å bli behandlet like dårlig!
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2006, 20:34   #9
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

For en forferdelig lege - tenk å få seg til å si noe så grusomt!

(I tillegg er denne legen håpløst utdatert -
selvsagt blir fostre/små barn begravd i dag - dersom foreldrene ønsker dette.
Folk jeg kjenner, som har mistet mellom uke 15 og 19 har f.eks. fått fosteret lagt i en minnelund.
Selv har vi eget gravsted til lille Vår - som døde i uke 24. Det var aldri noe spørsmål om ikke å gravlegge henne.)

Jeg er så lei for at dere måtte få en slik belastning,
i tillegg til det vonde dere gikk igjennom med å miste veslejenta deres!

Føler med dere!

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2006, 21:29   #10
Supermedlem

Starlight sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,431
Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe
Utrolig tøft av deg å stå frem med historien deres! La oss virkelig håpe helsepersonell leser den, så ikke flere opplever å bli behandlet like dårlig!

Ja får håpe det! Men det er aldri sikkert noen reagere heller, jeg stod frem i avisen da jeg mistet i uke 15 ,jeg fikkk også en kald behandling og fordi jeg syns det var umennesklig å måtte ligge på samme avdeling som nybakte mødre, det kom MANGE innlegg i avisen der folk var enig om at det burde endres men det skjedde ingenting dessvere..

Dette var også i Helse midt norge!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:23.