Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-09-2006, 12:49   #1
Medlem

Ovren sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Karmøy
Meldinger: 176
MP Rating: 0% (0)
Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.
lei_seg Min engel Victoria har fødselsdag idag

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hun skulle fylt 8 år idag snille gode Victoria min!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Denne dagen er så fin og trist på samme gang....
Vanskelige følelser og mange rare tanker flyr gjennom hodet mitt på denne dagen.....jeg flagger for henne, men vet at enkelte reagerer på det...for hun er jo død. For meg er 6 september hennes fødselsdag og da vil jeg flagge! Det gjør jeg jo for de andre barna mine når de har bursdag, så da må jeg jo få gjøre det for henne også synes jeg.
Er det bare meg som flagger, eller gjør noen av dere det også på fødselsdagen til engelen deres?
Vet at mange tenker at jeg burde ha kommet over henne nå, men det vil aldri skje og det er jeg faktisk glad for. Jeg vil jo aldri komme over noen av de andre heller så hvorfor skulle jeg komme over henne??? Jeg elsker jo henne like høyt som de andre Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Mammas deilige go' unge, snille lille engelen min Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kanskje ikke den beste kvaliteten på dette bildet, men ville vise henne til dere alikevel.

Spiller masse "Victoria" musikk idag og skal ha stekte kjøttpølseskiver og potetstappe til middag....det var det siste hun fikk smake utenom puppen da, så kan vel nesten kalle det Victoria mat.
Skal opp på graven idag og legge ned en oppsats, en bamse og tenne lys (hvis vi får tent det i dette regnværet da).

Trist å gi datteren sin på 8 år ett lys, en bamse og en blomst i bursdagspresang Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Victoria, du skulle ha fått en kanin, eller møbler til dukkehuset, cd, klær osv.. men sånn ble det dessverre aldri for oss. Du er alltid i tankene mine, det vet jeg at du vet. skull gjort hva som helst for å hatt deg her hos oss enda. Savner deg!

Mamma elsker deg vennen min!

Mars-93 Mars-94 September-96 (6/9-98 19/5-99) September-00 April-03 Februar-06

Ovren og alle ungene
Ovren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 12:52   #2
Veteranmedlem

Mimosa sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 3,611
Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.
Sv: Min engel Victoria har fødselsdag idag

Husbyggertråd
Mimosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 13:13   #3
Supermedlem

Blomst sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 631
Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.

Synes det er "koselig" at du flagger på dagen hennes jeg. Ingen kan forvente at du skal komme over banet ditt, for hun er jo barnet ditt.

Kjempe nydelig engel du har

Blomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 13:25   #4
Supermedlem

Stini sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 926
Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.

Gratulerer så mye med dagen.

Forstår godt at du vil flagge for henne og da skal du gjøre det synes jeg. Hun er jo like mye barnet ditt som de andre.
Tenker på deg i dag og nydelig lille Victoria ....
(ufattelig at hun ikke er her mer...)
Stini er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 13:32   #5
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,032
Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg syntes du skal markere den dagen på akkurat den måten du ønsker og føler er riktig...

Stor klem fra meg
Smukkeline
Gammel 06-09-2006, 13:39   #6
Tik
Veteranmedlem

Tik sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,536
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig lita jente
Syns det er helt greit at du flagger på bursdagen hennes jeg
Huff,så fælt det må være å miste et lite barn,får helt vondt inni meg jeg...
Håper dere allikevel kan få en koselig dag

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 14:35   #7
Supermedlem

Glede! sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 913
Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.

Synes det er fint at du flagger for englejenta di! Nydelig lita pike...
Får vondt når jeg leser innlegget ditt, håper det går bra med dere trossalt
Gammel 06-09-2006, 14:38   #8
Supermedlem

philippa sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 549
philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.

Det har jeg full forståelse for.

Jeg synes det høres ut som en fin sermoni på dagen til victoria.
Man glemmer aldri dem har i hjertet sitt. Så hvorfor ikke vise det
philippa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 14:53   #9
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

For en helskjønn jente hun var. Det må være så ufattelig vondt å ha mistet henne. Gjør det som er riktig for dere å gjøre på denne dagen. Hva andre måtte mene får de heller holde for seg selv.

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 15:28   #10
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

Lille Victoria må være blant de vakreste englene i himmelen!

Gratulerer så mye med dagen, lille vennen -
jeg håper du blir feiret med flagg og fanfarer i himmelens største leikerom!

Og stor og varm klem til mammaen din,
som savner deg masse - og som er kjempeglad i deg!

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:50.