Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2005, 17:52   #1
Supermedlem

Dubblis sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: I en lavvo
Meldinger: 821
MP Rating: 0% (0)
Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.Dubblis er et navn alle kjenner.
Skulle hatt skolejente jeg nå.

Jepp, i morgen skulle Carina ha begynt på skolen, men slik ble det ikke.
Det er snart hele seks år siden hun døde og tiden har gått fort, men sitter like vondt ennå.

Kjenner det litt ekstra i hjertet nå når jeg prater og leser om foreldre som er spente på morgendagen.

Dubblis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 20:10   #2
Seniormedlem

Lilli3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,711
Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.
Sv: Skulle hatt skolejente jeg nå.

uff, det er nok vondt å tenke på. Jeg kjenner til følelsen selv!
Sender deg mange varme
Gammel 22-08-2005, 15:04   #3
Veteranmedlem

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 4,322
Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Vet hvordan du har det, jeg skulle også hatt førsteklassing nå.

Stor klem til deg fra meg!

Embriksmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2005, 19:05   #4
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

Så vemodig - og trist!

Mange gode tanker til deg i disse dagene!

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2005, 13:23   #5
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,372
Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.

En god fra meg til deg!
Gammel 26-08-2005, 22:34   #6
Seniormedlem

Dragen sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,745
Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.Dragen har et ubeskrivelig bra rykte.

A clean house is a sign of a broken computer.
Dragen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2005, 23:06   #7
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 7,863
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Dubblis
Gammel 26-08-2005, 23:44   #8
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,623
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2005, 11:22   #9
Hei
Medlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 289
Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.Hei er bare skikkelig grei.

Uff da,føler med deg og vet akkurat hvordan du har det. Opplevde akkurat det samme i fjor på denne tiden jeg.Sender en og håper det går fint med deg.
Hei er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2005, 12:13   #10
Supermedlem

susanna sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 1,171
susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.

Sender deg en klem.

Har ingen problem med å forstå at det er vondt å vanskelig å tenke på at Carine skullle være skolejente dette året.....

Klem

Ser du stjernene liten, fra der hvor du er? Ser du månen som spegles i vannet?
Ser du vi gråter? Vi har deg så kjær. Vet du hvor dypt du er savnet?
susanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:37.